Alla inlägg under mars 2011

Av Sihena - 19 mars 2011 21:23

finns ju grupper & sånt på fb att de tänder ljus för de i japan!
Själv vill jag stödja dom så mke som möjligt. Såklart att tända ett ljus ärdet lättaste man kan göra. åhh vill bara åka upp dit o krama sönder dom & säga att allt kommer lösa sig, sedan ge landet pengar & alla saker dom behöver. Det är min önskan just nu. Men finns inget o göra nu, är ju bara 14 bast. Men hursom helst hade jag fett gärna velat göra det!

My candle:

 

Nikon d90 - oredigerad


ojj

Av Sihena - 19 mars 2011 20:39

ojsan, såg att min statistik sköts upp som en raket, haha nejmen. Kollade trafikällor, och de kommer från google, där folk sökte på "större måne 19 mars"

HAHAHA, grymt att ni kollar in här & vet att jag finns i bloggvärlden.

puss på er! :*

 

Av Sihena - 19 mars 2011 19:52

omfg, jag hade hicka i typ en halvtimme nu. Pappa bara " ojoj, någon kille pratar om dig nu.. ;) "

ja- kaaanske en tjej?

pappa- *kollar typ snett* .. eller .. bara en kille


HAHAH kände som om jag menade att jag var lebb. hahah men nej, det var absolut inte så jag menade!

Iaf, så min mamma skrämte mig precis med att det var en fet insekt på väggen (och jag HATAR insekter) så jag typ flög fram & tappade datorn. och sen hade jag helt plötsligt inte hicka mer. hehe, kanske sant att den går bort när någon skrämmer en? :D


 

Av Sihena - 19 mars 2011 19:11

oh, har ni hört det dom har sagt ett tag nu? Att månen kommer komma mycket närmare jorden? Trodde först inte på det, men kollade precis ut. Och jag sväääär den e helt stor & rund & nära. Tur att jag inte ramlade ifrån ballkongen när jag kollade. Tänk om jorden verkligen går under 2012? Om man verkligen tänker noga på det som hände i japan & att månen faktiskt är närmare.. tänk om solen också kommer närmare, så vi dör ut typ. Så vi blir stekta o dör. Eller om jorden snurrar fööör snabbt så vi ramlar av, eller om det blir tsunami i alla halöar/öar. usch! Vilka tankar jag har. Men det här börjar skrämma mig faktiskt, vad hade ni gjort om det verkligen händer? Hade ni fått pank eller filmat hela händelsen (som ifs ingen kommer kolla på heheh) eller hade ni bara lix pussat &kramat sönder alla o sagt hejdå & vi ses om en stund? eller hade ni gjort något helt annat?

-Jag tror inte jorden kommer gå under 2012, jag tror att något stort kommer hända, men jag tror inte vi kommer dö ut. Hoppas verkligen inte, jag hade fått panik & pussat sönder min familj & sedan typ gömt mig under sängen (om jag dvs var hemma) så hade jag typ hoppats på att det inte händer något) HOPPAS verkligen inte.


-oh gud, vet ni vad som precis hände? Jag svär jag såg en fet skuggad "människa" så o vinka mot mig utanför ballkongen (sitter i v-rummet), omg, har hänt mig förr också, för er som har läst min blogg tillräckligt länge minns säkert de, fast det var inte samma form av människan jag såg nyss. tror jag. Ochjag loovar jag såg det, inget påhitt eller drömmande. Men min mama' brukar säga att det är änglar som vakar över mig. :')


  hahah, jag va inte seriös, eller vad man säger (känns fett fult o säga "jag va inte seriös" men ni fattar vad jag menar? )


Ska kolla råttatui, eller ja hur det nu stavas, orka söka upp.

puss

Av Sihena - 19 mars 2011 18:26

  Förra ^   Nya ^

Av Sihena - 19 mars 2011 16:21

hejsan svejsan, ska snart äta pite som min goa mama'  har gjort. Sedan gjorde jag en lite "efterrätt", som vissa av er redan visste så äälskar jag o baka, o typ alla som äter de gillar de fett mke, alltså inget skryt där inte. bara ren sanning. iaf, gjorde då en jordgubbs smoothie, men jag & mamma orkade inte vänta till efter piten, så vi tog den före, den blev awsooome.

 

byebye, ska nu äta piiite.



Recept till smoothien


  • 2 dl valfria bär
  • 1 msk honung
  • 2 dl yoghurt

(men ist för yoghurt tog jag vaniljglass, det smakar myyyycket bättre med glass, lix yoghurt har inte den perfekta smoothie smaken)

Av Sihena - 19 mars 2011 15:38

Av Sihena - 19 mars 2011 15:17

kollade runt som sagt lite på nätet för att se om jag hittar något  nytt, jag äälskar o hitta nya saker, och är oftast den första i min familj & bland mina vänner som hittar dom senaste sakerna, om inte amina. hahah, hon är också den typen som jag är, som alltid hittar nya saker o sånt. ;)

iaf, hittade någonting som jag "föll" för, eller vad man säger? Alltså blev direkt fångad o var tvungen o läsa färdigt hela tråden. Stog nämligen något om att lady gaga har albanska rötter..? någon som vet om det är sant eller inte? Det var ju typ 65% som sa att det var sant, resten sa att det inte är sant eftersom hon kommer från new york, eller vart det nu är ifrån. Så det chokade mig lite. här kommer iaf någon som beskriver det mesta av vad alla skrev :


Lite kul faktiskt, men vad tror ni?

Har hon albanska rötter eller ej? :'D

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards