Alla inlägg under mars 2011

Av Sihena - 26 mars 2011 14:54

Hejsan hallåjsan, blev inte direkt som jag hade tänkt för dagen, men blev super ändå! :) Först stack vi till stugan där jag inte varit på typ halvår. Så fixade jag typ lite där och sånt, och den sköna var att det var heelt soligt & ingen blåst alls. Så jag satt o solade sen. Sen efter ett tag så märkte jag att några fula snorungar hade tagit sönder våran studdsmatta igen, alltså vafan är det för liv? gå o förstör för andra, haha nolife helt ärligt! aja, sen så stack vi till donken o så. Fast tog med hem för det var rena dagiset där. Fanns barn överallt (eftersom det var typ ngn familjedag på donken med typ ansiktsmålning och annat skit) sen har jag nog inte gjort såå mycket sedan dess. (: Ska ut med lovisa ikväll så jag berättar mer om det senare. ;)

 

Av Sihena - 26 mars 2011 09:49

Hejsan svejsan! Som sagt kollar jag lite då & då på trafikkällor. Märkte att en del kom ifrån blogg.se (framsida eller någon) .. men ngn från bloggplatsen kan väl inte komma med där. eller? :s

För under hela veckan har jag nog fått 30-40 läsare därifrån om inte mer. Så undrade först om någon har sett min blogg "reklameras" där? Hade varit super kul! :)

Eller om det har hänt något annat, för det finns lixom en knapp där man kan ser vart ifrån. och när jag trycker där så kommer jag direkt till blogg.se framsida. :o

  märkte också på statistiken att den har gått upp en hel del! Och det är för flera anledningar ithink. eftersom alla kommer faktiskt inte från blogg.se ..från google och maaassa annat. Hur fan kommer ni in här genom de? Men tack söta läsare. ni är bäst!   ps. statistiken har har höjts med 60% sedan början av månaden. :)


NU ska jag dra. puss! :)

Av Sihena - 25 mars 2011 19:55

ja, läs rubriken!

Hittade en hemsida med riiiktigt billiga prylar, ex en rough, covrstick , ett nagellack, eller ett läppstift.. eller varför inte en mascara.. eller om du har kort ögonfransar kanske vill använda lösögonfransar..?

kanske en puder? eller brunkräm /foundation

vad sägs då om att allt det jag nyss sa kostar 15kr/st!

JAG DOG när jag såg att det var såååå billigt, finns typ ALLT inom makeup och det finns nog ingenting över 50kr.

helt sjukt, iknow! Finns även facebrush, eyebrush o.s.v för endast 15kr.

SJUKT ELLER HUR?

säg till om ni vill veta var ;)

en gamal vinter bild. xd  

Av Sihena - 25 mars 2011 18:57

hejsan hoppsan, precis gjort färdigt min smoothie, den blev faktiskt mega, duper, grym, super, stort, gigantiskt, jätte.... god! oh, ärligt den godaste jag gjort. Fast den här gången gjorde jag en med hallon, blåbär, bjönbär & vinbär. Blandade faktiskt i lite dadel i också.. busigt eller hur?

hahah skoja. samtidigt kollar jag på simpsons. Är fett sugen på pistachia nu, om jag ändå bodde i helsingborg. hääärligt.

Kenza kommer ner till malmö imorgon ju, så ni som vill träffa henne vet det. ;)

Av Sihena - 25 mars 2011 16:07

Oh, imorgon blir förmodligen den bästa dagen under hela mars! :)


Har föresten gjort färdigt spanska provet, gick rätt bra, kunde bara inte svara på 3 ord, eftersom jag inte kom på det. Och sen fanns det en annan mening med samma ord, så det var ungefär 4 stycken jag inte svarade på. men tyckte väl ändå det är bra. 1680 verb är mycket o kunna på ett annat språk. Oh nästa vecka väntar svenska, no & so prov. aja, nu är det iaf helg och jag är fett lycklig att jag slipper skolan i 2 dagar, vilket igentligen inte känns som något, men whatever.. bättre det än inget. Aja ska dra nu! ;)

 


min syster & jag'

Av Sihena - 24 mars 2011 20:47

Just nu har nelly.com fri frakt.. har även en rabatt kod till er där ni ska skriva in "student" vid kassan så får ni 10% rabatt.


Finns även en rabattkod på 200 kr om du handlar för mer än 600 kr.

Rabatten lyder : FBPARTY


ännu en rabatt som endast är giltig till 31 mars, så skynda er. Ni får härmed ett presentkort på 100kr. Skriv in RewEEpw eller dpLqitnP vid kassan så får du 100kr rabatt/presentkort.


usch, vad jag tipsar bra, eller vad tycker ni? Vill ni ha fler "sihena tipsar" eller gillar ni inte rabatterna jag ger er? :)


 


btw, vi har 1680 glosor till imorgon i spanska, wish me good luck! (;

Av Sihena - 24 mars 2011 17:07

Hejsan, kom hem från skolan för ett tag sen, stack sedan o handlade med pappa! Hemköp ska nämligen stänga snart.. :( aja, det är 30-50% på allting, HAHA så ni vet ;) Ska strax äta mat & sedan slänga mig ute i balkongen o plugga spanska. Fyfan vad fint väder det är alltså! HÄÄÄÄÄRLIGT! (y)

 


/sihenazogu'

Av Sihena - 23 mars 2011 19:16

anonym

Onsdag 23 mars

ohh, jag älskar dina outfits! Helt sjukt fina, vart får du din inspiration ifrån? Eller har du kanske egna kombinationer? Ha det bra!

Fortsätt bloggningen så som du gör, du är grym!


sv: ohh tackar så mycket, blev sjukt glad! Jag blandar igentligen allt från gammalt & nytt (menar då vintage & "nytt" mode ifall ni förstår vad jag menar?) Har rätt stor garderob här, men anväder låångt ifrån allting, eftersom jag inte gillar att se ut som alla andra, även fast man kanske har den förebilden på mig? Men försöker "sticka ut" lite med bl.a lite ovanliga accesoarer, eller kanske något plagg ingen i vår skola har. Och min insperation får jag från massa olika modebloggar/tidningar som jag läser, och därefter blandar lite hit & dit efter det som passar. Jag överdriver helst inte, och med det menar jag ex. En rutig & färgglad tröja med svart/vita leggings med ett annorlunda mönster. eller iförsig, det kanske ingen gör, men ändå! Eller

det hade ju passat på vissa, men inte på mig! Så mitt svar, så jag försökt komma fram till är nog att jag blandar ihop allting till en snygg outfit, även fast ibland jag inte orkar bry mig så mycket så jag bara slänger på mig något (ex. som idag, kunde inte bestämma mig, så tog en blus jag inte tagit på mig på ett tag) aja, det här blev ett j*vligt långt svar. Men nu måste jag veeerkligen dra, pusshej


någon vecka jag fotade den här bilden faktiskt. :) 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards