Alla inlägg under december 2011

Av Sihena - 30 december 2011 00:13

Hällö alla fula barn. Allt bra med er? Okejdå.......ni behöver inte svara.......jag bryr mig faktiskt inte. 

lol, im foreeeeever alooooone. Nej men, ni har nog märkt att jag inte bloggar lika ofta. Men den stora sanningen är att min skit söta tekniska syster har tagit sönder min söta dator..lite. Så den funkar inte nu. Eller ja.. det är sånt problem som den löser av sig själv om någon vecka, eller några dagar (det har hänt förrut, and my "iMac 2000" fixar problemet själv). Så nu får jag använda min kära fars dator. Men eftersom jag knappt har bilder på den här datorn så avstår jag helst med att skriva något inlägg utan bilder. Inte lika roligt, if you ask me.

 

 


Två jäääätte nya bilder jag hittade på pappas datööör. 

Av Sihena - 24 december 2011 12:29

Ja, god jul dårå!
Men.. vad jag egentligen tänkte skriva var.. Att jag saknar min super fina vän som är i bösnien :(

 

Av Sihena - 21 december 2011 16:31

Usch, hade rkt mycket träningsvärk från igår, mest nog för att min bror överdreeeeev med vikterna. Vi säger om jag orkade ta 15 kg på varje sida, så tog han 25 ist. Typ (beror ju också på vilket område jag tränar..armar,ben,mage eller rygg?).. så bara för att jag kände mig svag så gjorde jag som höga vikterna. (JA HÖGAAA. Palla ta sammanlagt 50 kg på ex armar..eller ja, för mig iaf thihi) Men.. som sagt träningsvärk idag - men ändå härlig känsla faktiskt! Dessutom gymmade jag själv idag, så därför jag inte gymmade så länge. Btw, typ efter 1 timme så råkade mina hörlurar fasna i ett handtag, men det märkte inte jag så jag fortsatte gå (haha skämme) så låten jag hade på maxade med att höras i hela gymmet nästan. Dessutom så just då kom det en sån skit pinsam mening i låten, hahah. Dom i närheten bara kollade. Men som tur så var det ngn äldre gubbe som också gymmade, och han typ skrek där när han gymmade, så dom sneade han mer än dom sneade mig iaf.


today - gymmade då somsagt imorse.. eller ja, runt halv 1. Sen kom jag hem och har bara kollat tv & läst lite i min engelska bok. Har inte orkat göra så mycket mer faktiskt.

   

Av Sihena - 20 december 2011 20:51


  vad jag egentligen tänk spela.. ^


men min "my little big planet gubbe" var så söt, så var tvungen och spela det ist.

      


ett bra slut, på en bra tisdag.    


Av Sihena - 20 december 2011 20:30

 

taggggggga

 

 påväg till gymmet med min bruuuur.


    lagom trött tjej, syns dock inte på bilden som ni fattataaaaaaaaa.ata.ta..t.a.attta - AT

     

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards