Alla inlägg under november 2011

Av Sihena - 30 november 2011 17:31

har inte ens haft en vanlig lektion typ, idrott på morgonen och sista passet (dvs idrott x2) sen tre prov/förhör. daaaaaaaaaifewpgkwhjg. Känner mig trött idag alltså. LÄNGTAR TILL HELGEN.. nej just det, får inte ens vila då. För då ska jag till.. vad heter det stället nu igen..? Ja, ska på bilresa i 2/3 timmar. Vi skulle iaf till någon stad på K.. i canät remeeeeember.

    

Av Sihena - 29 november 2011 16:34

Kändes härligt idag med 4 timmar håla. Och vi slapp so-provet, men det tar vi tag på imorgon nog ist. Men då har vi engelska OCH albanska prov också. WOOHO, känns lyckat!På våran håla stack vi till ajla och drack kaffe.


Bild från tyringe, jag spelar själv något bilspel medan itta & alex spelar air-hockaaaaaj hihhhhhhh

         

Av Sihena - 27 november 2011 16:13

 

Av Sihena - 25 november 2011 19:50

Tjenix. Igår pluggade jag nästan hela dagen, letade efter hur busskort såg ut i hela världen, och beskriva dom. Det här var alltså inom bild, om man skulle välja någonting som man skulle jämföra hur ett land i alla kontinenter hade det. Dessutom fick man inte välja en sak som någon annan i nian hade valt. Så det var svårt, men jag lyckades hitta nästan alla busskort, förutom oceanen, antarktis och sydamerika .. annars gick det bra ju! Sen pluggade jag också so, vilket var lite roligare än att leta efter busskort. Annars har jag inte gjort så mycket sen i onsdes, förutom träffa vänner o sånt. + skola (!!!!!!!)

thihi, igår bokade jag & min syster också ett massage pass till mina söta päron, för vi kände för att vara extra snälla en fredagskväll.

(.. resten är onödig, läs bara om ni vill. )

Så jag försökte lura ut min pappa, min kusin sa att jag skulle säga att vi skulle ut på promenad, men precis när jag började ta på mig, tänkte jag på att jag aldrig går ut på promenader med mina föräldrar, så jag försökte hitta på någonting snabbt (eftersom det här skulle vara en överraskning) Så jag sa till pappa att jag skulle på fest, och undrade om han kunde köra mig, så han skulle precis ner till källaren (vi var i hissen), sen tryckte jag på BV-knappen och sa att jag bara hade lust och trycka på den, hahah, han typ kollade på mig men sa ingenting typ skrattade bara, fast jag bara stod och asgarva, och försökte stoppa mitt skrattande men det gick inte hahah lol. Sen så öppnade jag bv-dörren och gick ut, så undrade han vart jag skulle, eftersom vi skulle ner till källaren? Så sa jag att jag bara ville ut direkt, sen så drog jag i han, och sa att han skulle med mig (han trodde nog jag var fett konstig, hahah) Sen undrade han vart jag skulle, och jag sa att jag skulle berätta en sak, sen gick vi typ 10 steg så var vi framme vid thai-massagen, så hoppade jag bara till och bara "thihi, du ska på thai-massage" hahah, jag helt ärligt DOOOG av hans min. Han blev typ chockad & glad, sen när vi gick in så började hn som skulle massera skratta, för n visste att jag skulle överraska dom,och kunde inte andas av pappas min, hahha helt söt pappa. Sen han bara "varför sa du inte till mig, så jag kunde ta på mig lite finare" hahah jag dog, helt ärligt, kunde inte andas. Jag bar skit i det, gå in nu. Sen väntade jag i en timme på han. Sen hjälpte min bror mig att lura ner min mamma också, hahah. Alltså det var så jävla klockrent. Ni skulle bara ha sett deras miner. Helt söta, tänk er att ni typ ska ut, och helt plötsligt tar ert barn er till en massage salong, hahah helt gulligt.

Sen fick jag sitta där i en timme till, men jag läste typ en bok om thailand, vilket var rkt intressant faktiskt!

Sen kom min syster in, och vi gick och köpte ett paket tuggumi som vi sedan proppade in och gjorde bubblor med, bara för en bild. hehehe.

Och just nu så ska jag kolla på en film, som jag har velat kolla på länge, och nu är den äntligen uteeeeeee. (Dock kommer den ut nästa år i Sverige, hahah)

 

i väntaaaan, dog av alla söta gamla tanter som vinkade till mig utifrån, och smajlade. Helt söta.

Av Sihena - 23 november 2011 20:30

rgv

Onsdag 23 nov 20:20

vad betyder CSL?


Förkortning på det engelska språket - Can't stop laugh/laughing




Av Sihena - 23 november 2011 20:12


erkänn den verkar bra ändå? wooho, har laddat med julmust & göödis.

 


bara för jag var så jääääätte gullig, så kan ni ju också få en bild från stenåldern. modellen ju. CSL.

 

Av Sihena - 21 november 2011 21:30

                                                  


       JUSTIN BIIIIEBER LOVER

Måndag 21 nov 21:19

vad använder du för hårprodukter? Tycker att du alltid har så fint & mjukt/ lent hår. Håller med ad, du hadde passat utmärkt till lucia! ♥



svar: haha, först - tack så mycket!

second - har berättat det här tidigare, men antagligen är du en ny läsare? Anyway, jag använder olika serier från gliss eller sunsilk. Så jag använder serien först och främst. Så efter det använder jag först något leave in medel som reparerar håret, sedan efter ett tag tar jag balsamspray (alltså mjukgörande spray) och ibland tar jag någon saltlösning jag köpte på hm som gör att man får rkt fint hår, typ lite slarvigt/beach-looking ut. Vilket är rkt fint enligt mig, thihi.

Annars gör jag inte så mke mer, haha. Men även fast det här, så har jag ju rätt långt hår, så det trasslar in sig när jag har släppt. SKIT STÖÖÖÖÖÖRIGT!

       

sooo, förstår ni vad jag menar med "beach-hair"? thihihi

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Skapa flashcards