Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Sihena - 12 mars 2011 19:57

Inte den bäästa låten, men dom bästa artisterna tillsammans - yeah, helt grymt!

Av Sihena - 12 mars 2011 19:01

Hallåja! Idag skulle vi till hbg & gå o bada med mina kusiner. Fast när vi kom dit så skulle dom stänga 1 timme efter, så de va lönt. iaf, så jag & min syster stack till väla ist, hittade ingenting speciellt så vi slösade pengarna på mat och fika ist. gott.

Hade på mig mina halv skinn & halv svarta byxor & en blus, sedan en röd kofta med volanger,  & vita converse, kanske kommer bild sen om jag orkar.

Ett till tips till er "converse älskare".. inne på väla centrum på team sportia kostar converse bara 499 kr.. fett billigt! Tänkte köpa till min bror ett par mörkblåa, men hade inte 500 kr kvar, hade lite mindre. Men mitt kort fylls på om ca 1 vecka igen så. Fast han kammade hem en vinröd lyle and scott tröja ist. Fast asså inte från mig xd från pappa :D Men jag tror den lila han har är finare. eller jag vet inte, båda!

iaf, ska snart skala min clementin som jag ahr vid mig, men vågar nte öppna hahah, skalet e skit hårt o jag hatar o öppna då. För jag blir blind (skoja, men får sån "saft" i ögat, vilket svider)


aja, ha en fin lördags eftermiddag/kväll! :')


Av Sihena - 12 mars 2011 12:34

hallåja! Tänkte snabbt lägga ut gårdagens outfit för jag märkte att jag hade lagt in bilderna nyss.. hade inte exakt det här när jag va i skolan, men ändå.      Kavaj - ONLY

Blus - Bikbok

Skinnbyxor - New yorker

Halsband - Lindex



- alltså jag ääälskar mina skinnbyxor. Kärlek vid första ögonkastet. eller?

-JOOOO, HEEELT KLART!

hehe märkte nyss det brännmärket jag har påmin hand, fick det för ungefär 1 - 1,5-2 år sen, när jag skulle göra potatismos, fyfan vad ont det gjorde. OOCH jag har kvar märket? sjukt.

Av Sihena - 12 mars 2011 11:57

Flera av er kanske redan vet det här, men jag har hittat en hemsida som har riiiiktigt billiga saker! ex. converse kostar 400 & ordinarie är 699. så det är riktigt billigt! Dom har även andra fina & billiga saker. Hemsidan/affären heter Lager 157.

Kom direkt till conversen här : converse


cheeeecka nu.


NUUUUU SA JAG! ;)


  Min syster & jag.. :)

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards