Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Sihena - 28 mars 2011 20:55

 

HAHAHA, albaner stavar verkligen bra.

Av Sihena - 28 mars 2011 19:04

hallådär i stugorna. Hur mår ni idag då? Tidigt ni läser min blogg, trodde ni ff satt o mjölkade korna o matade grisarna. Men whatever. ps. skicka lite mjölk till mig också här är min adress:

Sihena Svensson

Götagatan 6b

41577 Uddenäs.

tackohej.

haha liv? nej.

me iaf, gjorde precis smulpaj, o den blev faktiskt sjukt god. Redan halva kakan är redan uppäten, viktig information jag ger er ellerhur? iaf, ska nog strax ta en bit till o sedan fortsätta plugga på det jobbiga. usch.

puss o hej, leverpastej

  jaaaha! :D

Av Sihena - 28 mars 2011 17:05

oh, kom på att jag har prov imorgon. måste plugga. FAN. och jag kom på det precis. OHH! wish me luck!

Fan, måste hitta mina spårlöst försvunna solglasögon också. crap. -jag menar, det är ju hur jävla soligt som helst nu ju? :o

  min störda syster leker ngt med sitt äpple -.-

Av Sihena - 28 mars 2011 15:03

Hejsan, idag så var det ju skola. Fast när jag kom fram fick jag reda på att vi hade 2 timmar & 10 minuter håla. Fuck. Så jag och några tjejer bestämde oss efter ett tag att gå ut, precis när vi kom ut så sa sara att vi skulle ta bussen runt landskrona, men ja, vi åkte till stan & sedan gick vi in till espresso house och fikade, älskar deras cupcake & vanilj latte.

sen efter de så var det skola som vanligt, och nyss kom jag hem! :)

       


Hundra bilder i know, men kan aldrig fotta bara 1 bild och t.o.m få med allting -.-

btw. dom 2/3 sista bilderna är tagna på morgonen, så det är därför jag ser extremt trött ut.. :/



blus- lindex

jeans - h&m

skärp - h&m

underlinne - h&m 

klocka - ur&penn

ringar - från alla olika ställen.Men fråga ifall ni vill veta vart en speciell ring kmr ifrån.. jag bits faktiskt inte. ;) .. eller?


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards