Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Sihena - 8 mars 2011 16:13

hallåja, idag stack jag till skolan runt 10, eftersom jag var hos tandläkaren, har precis bytat tandläkare så fick dra till den nya och kolla så dom får "information" om mina tänder. HAHA eller vad man nu ska säga(?) iaf, sedan direkt när jag kom till skolan så stank det ngt, sen satte vi oss ner vid fiket & sen började de lukta ännu mer, och de va ngn som hade släppt en stinkbomb, och tro mig eller ej, men den luktade hela dagen, fyfan vad äckligt. okej ska nte leka förvånad det är typ 9329478329748937247 gången ngn släpper stinkbomb i vår skola, en gång fick dom ut alla från aulan HAHA för de luktade skit äckligt. iaf, sen i slutet så skulle några tjejer i vår klass gå på en kurs -DISA.

jag lekte intresserad, men igentligen  va det nte alls kul.. kanske blir roligare i fortsättningen? Hoppas det :D

iaf, kom precis hem. ska strax fixa tacos och äta (nej smörja in mitt hår med det?) hahah skämta för er som nte fattade. iaf, ska även vänta in lite gäster strax. Ha det fint kära kvinnor på kvinnodagen. HAHA kvinnor ? 

nej jag skoja, tänk det är ngn kvinna som läser den här bloggen, nej men.. iaf, nu ska jag dra och ni får ändå ha en fin kvinnodag eller tjejdag, eller what ever, kalla det vad ni vill.

         


Blus - lindex

underlinne -hm

byxor - new yorker

kofta - gina

halsband - tror det var ifrån lindex


halsduken vet jag dessvärre inte vart den är ifrån.. :D

ursäkta till er som inte gillar "att visa magen bilder" men skulle visa mina byxor hur de ser ut där uppe, och man visar mer än de när man går runt med bikini på sommaren?, så det är inte så att jag visar ngt. BARA FÖR ER SOM BRYR ER!


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards