Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Sihena - 13 mars 2011 20:06

hejsan svejsan, skiiit sö dag alltså -.-

först så förberädde jag mig för att åka iväg till malmö. men det blev aldrig av för syster kom hem och det fanne ett ben vid axlen som stog ut heeelt, alltså det var nyckelbenet för er som ville veta.. ;)

iaf, så vi gick till landskrona lasarettet, men dom sa att vi skulle skicka henne direkt till lund. och det tog en evighet att komma fram, det var asmycket trafikolyckor. När vi var ungefär 1km ifrån lund så var det 2 olycker efter varandra.. först var det en med 2 lastbilar (tror jag) sedan bara ungefär 100/300 meter därifrån var det en annan med 2 bilar. heelt synd för dom. Och det var 3 jobbiga typer i kön (ni vet när det tar stopp i vägen så står alla i kö?) ja, först var det en röd bil som stannade från ingenstan och körde inte, och som tur så stog vi på den högra sidan (finns ju 2-3 på motoväg) så vi & alla andra körde om honom, sen fanns det en grå volvo som hela tiden "zzzz" sicksak xd typ han körde där det inte var tillåtet, sedan körde han in på vägen igen, sen ut igen, sen in, sen ut, sen in, o.s.v sedan fanns det en annan med ett häst"bagage" som också va fett jobbig. iaf, och tack vare trafikolyckorna så tog det evigheter inne på lunds sjukhus eftersom dom skulle ta dom från trafikolyckorna först. Hoppas dom mår bra iaf! :') Men sjukt jobbig var där ungefär 5 timmar i think? om inte mer. Men jag gick runder där lite. Först med mamma så körde jag henne ända till stan och så, fast det var stängt, eftersom det är söndag. Sedan lämnade jag mamma för hon orkade inte mer, sen åt jag mat & gick sedan andra hållet själv och så. Träffade en sjuukt snäll person (orkar nte berätta vår "historia" hehe) men hon vr super snäll! Sedan gick jag tillbaka, sn gick jag in på pressbyrån och köpte lite fika och mat & godis till pappa & ita. Sedan lämnade jag de till dom, sen gick jag ner till bilen igen för jag kom på att vår biljett hade gått ut så jag gick och köpte ny biljett.. och sånt. Så jag hade ändå lite halv trevligt så jag satt inte bara inne hela tiden. aja, sedan när vi äntligen var färdiga så gick vi in o åt haaamburgare. mums. även fast jag nte var sååå hungrig. aja, fyfan vad jag längtar till nästa sööööndag. Ska dra nu, ha det fint!

 

var inte berädd på den här bilden. SÅ ni vet. :'D

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards