Alla inlägg under januari 2011

Av Sihena - 31 januari 2011 16:59

  Har inga nya bilder på mig själv så därför får det bli

en söt bild på alexandra & lilla mig i

bakrunden, heheh inte för att man ser mig, men ändå :d


Hejsan svejsan. Hur är det med er idag?

Med mig är det faktiskt fint. Skolan gick bra idag & fick gjort mycket, speciellt

på no & matte. Imorgon har vi test i spanska & so så ska snart

dra iväg och plugga. Hade rast i nästan 2 timmar idag eftersom vi hade håla

eheh. så vi spelade lite kort.. :d

Jag & the bosna ( haha amina, ajla & vinko )

föresten, så kul att det när många i tävlingen.

Jätte kul faktiskt. Ifall det blir fler, så kanske

jag drar flera vinnare. (;

Annars har väl ingenting speciellt hänt. Jo jag ahr satt en silver

ring på mitt pekfinger.. och det är inte vilken ring som helst

utan det är keshe en sån ring som ska ge mig tur B-)

heheh, den är faktiskt snygg också, och det är fint

med silverringar på pekfingrarna. :')


Nu ska jag dra och kolla liiite tv. Ha det fint



Av Sihena - 30 januari 2011 20:30

Ni behöver inte kommentera flera gånger eftersom kommentarerna finns här, men de är bara inte ute på bloggen så ni vet (:

Av Sihena - 30 januari 2011 16:54

Hejsan, nu är det såhär att jag ska fixa min egen tävling. Vinnaren får ett par valfria örhängen som är "sponsrade av min syster" HA-HA. Men örhängerna är jätte fina!

För att vara med och tävla ska du göra följande:

* Skriva i din egen blogg om tävlingen & bilden går såklart bra att låna

* Skriv i en kommentar vad du heter & din email så jag lätt kan nå dig om du vinner.

* Skriv i samma kommentar direktlänken till där du skrev om tävlingen i din blogg.



 /s'

Av Sihena - 30 januari 2011 11:32

Ni har väl inte glömt att kolla in calli's webbutik. Dom har sockersöta smycken, allting man kan önska sig! Det är snabbt leverans, fri frakt & 14 dagars öppet köp. Är inte det underbart? Även så är det billiga varor. Kolla in deras hemsida tryck här--> : Calli

Några av mina favoriter :

                     


/s'

Av Sihena - 29 januari 2011 19:53


 

Jag och Amela typ 2006/2007 på båten påväg till ven tror jag det var   


Innan idag hände en riktigt sjuk sak.

Det var nämligen någon som hade sagt att en

tjej var död.. alltså hur sjukt är inte det?!

Själv känner jag inte tjejen, men

jag känner folk som gör det. Och lixom,

dom hade gått runt och sagt att hon va död

och dog i sömnen, sen hade flera

trott på det.. och nämligen så hade

någon ringt till hennes mamma och pratat

förmodligen beklagat sorgen eller någonting.

och sen fick dom reda på att hon var levande?!

alltså det är hur lågt som helst, vem f*n

går och säger att personer har dött?

för det första så är det ingenting man skojar om?

och sen så kan ju folk som trodde på det

bli chokade eller ännu värre om dom ex. ser henne ute

istan & ser att hon lever?

Jag själv hade trott att det hade varit ett spöke

och hade varit skit rädd, sedan

sprungit hem & jag vet inte vad.

Det är riktigt hemskt som folk gör.

lixom väx upp? man håller inte på

och skämtar om LIV?!

Av Sihena - 29 januari 2011 19:44

  Ylli, Margarita, Kusin & Sihena

Jag älskar er! 


Sitter just nu och kollar Shrek, men den är snart

slut så det är helt lönt om ni vill börja kolla på den.

Smörjade precis in my face. Alltså innan händer en riktigt läskig sak.

Jag va helt ensam hemma & så började den.. där posten kommer in från dörren..

så började den öppna sig saaakta, sen så öppnades den & stängdes

skit snabbt.. och sen hörde jag någon ropa mitt namn..

jag vet inte alls vem det va.. Sen mitt i så ringde telefonen.. i typ

2 ringsinaler, sen så stängdes det. Sen höll det på i typ 10

minuter.. ( det med post-saken )

men jajja.. har ingenting annat att berätta.. för nu ska jag kolla filmer.

Ha det fint!

Av Sihena - 29 januari 2011 17:02

hejsan svejsan, är så glad just nu. Min musik blogg är en riktigt framgång eller vad man säger. folk älskar den. Har hört folk som skriver till mig som säger att det är deras favoritblogg, bästa bloggen, vissa säger att dom älskar min blogg, att jag har grym musiksmak.. Alltså det är svårt att tacka för det. För dom kommentarerna värmer faktiskt. Riktigt grymmt att höra det faktiskt! Det är en fördel som gör så att jag VILL fortsätta blogga där! eller igentligen "bloggar" jag inte, jag skriver upp den senaste musiken där bara! :)


Och det jag vill säga är att ni verkligen gör min dag, i♥ u guys :')


 

bild på mig och min bror. förr, förra året :D

Av Sihena - 29 januari 2011 13:57

   

  En riktigt gammal bild på mig och min kusin Melda 2007


Just nu sitter jag helt  bekvämt i min säng och har datorn

i knät och spelar Gravity Guy. Det är

riktigt kul, när vi va i malmö så spelade jag

det på min syster Ipod Tuch, sen hittade jag det

på miniclip så nu spelar jag det där ist.


  - sihena- speeeelnörd

  

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards