Alla inlägg under oktober 2010

Av Sihena - 31 oktober 2010 20:02

dålig uppdatering, har inte skrivit på minst 7 år. Men jag har inte tid med datorn så ofta, och när jag väl orkar med dator så orkar jag inte skriva inlägg, men nu är det höstlov så jag kommer förmodligen skriva ofta nu :)

igår fyllde min syster år.

-grattis itta! :)

hon fick systemkamera en nikon d90 :)

kameran är riktigt grym och vi stack direkt ut och fotade med den, jag lägger upp bilder längre ner.

hahah dagen citat eller vad det heter.

en tjej frågar - sihe? har du en plattång?

jag svarar- nej du vet jag plattar mitt hår med händerna.


bilderna'

  syster    

 jag 

  syster dummar sig :)



Av Sihena - 17 oktober 2010 10:28

HEJHEJ BLOGGEN! UHH FÖRSTÅR INTE RIKTIGT DET HÄR, BLIR FEL.. FÖRST GÅR DET INTE ATT KOMMA NER ETT STEG SEN GÅR DET INTE ATT HA SMÅ BOKSTÄVER, MEN JAJA JAG HOPPAS NI FÖRSTÅR ÄNDÅ :)  JUST NU SITTER JAG FRAMFÖR TV;N OCH KOLLAR PÅ SCRUBS MEDANS JAG MUMSAR PÅ KANELBULLAR OCH TE  :)   MINA SYSKON HAR BÖRJAT BLIVIT SJUKA SÅ JAG TROR  ATT JAG OCKSÅ SNART KOMMER BLI DET :(  NU SKA JAG DRA OCH ÄTA MINA KANELBULLAR. HA DET SÅ BRA! 

Av Sihena - 11 oktober 2010 15:57

lil-zogu här ja.

skola idag & sånt fick 9/10 på so :) wiiiie

och bara g på musik :( men man skulle kunna dom "ljuden" på gitarr utan till för att få g+ och vg att kunna spela en låt i en långsamtakt och sen mvg kunna spela en låt.. och vi har bara gått igenom med det lite i skolan och jag har inte det pappret så jag kunde inte träna hemma,, så ja jag kollade på pappret och kunde alla men fick g iaf.. dom flesta fick det i klassen så jag är ändå rätt nöjd :d

hahahah mirsad hade 'keshe' fixat en blogg mirrosihenanolife.blogg.se

HAHAHAHAHA bara för vi 'inte har ngt liv' igår på msn & sms hahahha :D

just nu smsar jag med en idiot i södra skåne, riktat mot shkurte. och med några få andra men jao :)

sen smsa jag me min bror innan hahahhahaha en grymt rolig sak hände så var tvungen att smsa han hahaha han doooog.. nästan.

japp, har inte så mycket att säga mer.. och har massa annat att göra så vi hörs senare.

förlåt för dålig uppdatering med det är så mycket annat att göra så jag orkar inte ens tänka på bloggen..

ha det bra iallafall! :)

  

cskolbilderna'




Av Sihena - 2 oktober 2010 22:12

kollade runt på lite hemsidor & kom fram till novas hemsida hahah :d

hittade 2 gamla bilder hahha, ena på mig & hanna & några andra, man kan int se vilka. sen en bild & mig & heidi hahahah :d

här kmr dom ;

  jag & hanna på night cup ;)  hahha hoppas ni ser oss iaf, hanna i ljusblå jacka, jag i röd :d

hahahah jag & heidi. ;)

HAHAHAH sån oberädd bild ;$  

Av Sihena - 2 oktober 2010 18:43

hheeelt skön dag, bara varit hemma & typ.. gjort ingenting. ;d

gjorde färdigt min halsduk igår, den blev faktiskt fin ;$

och på måndag så ska jag få min mobil :d

mhihi, den jag ville ha först fanns inte helt plötsligt :o

så nu ska jag köpa en Sony Ericsson Vivaz Pro :)

  

heeeeeelt fin är den :|


;)

Av Sihena - 1 oktober 2010 15:30

yo, idag har jag typ. skolat, ;)

skola hela dan, skit jobbigt faktiskt, sista 1,5 timmen hade vi idrott, pff, jag, ajla, sara, syrianen, eddi, jp & wiljaaaaaaaam, mhih, sprang exan, ;)

några varv sådär ;)

iaf, efter skolan så stack jag, sara & dz snabbt till stan för att lämna in våra prao papper. mhihi sån jävla tur, jag & dz kom in på e-house, för egentligen får man inte gå in två från samma klass, men jao, jag sa till dz att hon ändå skulle säga att hon har varit där tidigare & bett om en platts och att dom hade sagt okej till henne.. så ja,  & hoti fick plats exakt mittemot oss hos en frisör :D

jag & dz kmr knarka kaffe/ cappucino & allt sånt när vi praoar där ;)

hahah, iaf,  så kom jag hem för typ ett bra tag sen & ska snart dra  & äta. sen KAANSKE jag hämtar min mobil som jag har beställt.  WIIIIE, ja oj ni kanske inte har hört det men ja. skulle egentligen fått den igår men.. " dom hittade inte den på lagreet så vi ska dit imorgon ist" pff.. hatar sånt, vi har åkt fram & tbx typ 4 dagar i rad, TILL HBG :|

aii, skit i de, min bror har iaf börjat köra bil så han har det trevligt på vägen :D

ssen kanske jag drar ner till stan & köper två nya tröjor som jag såg där idag när jag var i stan, FETTT FINA FAKTISKT :o

-shopaholic- som viisssa kalllar mig för,

inte för att ni bryr er, men jag har ingenting vettit att skriva om.

ha det fint edhe bani tfala krejtve te shpija ;) hahah :d



'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards