Alla inlägg den 11 mars 2011

jao

Av Sihena - 11 mars 2011 23:40

hejsan svejsan, som sagt.. dagen har gått grymt bra i skolan. ff bäst i gympan, vi i vår grupp fixade en fett häftig sak ( vet nte om jag har sagt det förr.. men orkar nte kolla nu? ) iaaf, har bild på det & den slänger jag in senare. Iaf, sen en stund efter skolan så stack vi då ut och skulle äta thai mat. jag & några tjejer, först möttes jag & ajla, sen fortsatte vi till sara & devleta, sedan mot renim, men hon jävlen "skulle till malmö" HAHAH, sen kom shkurte, så stack vi in o åt, sen när vi hade ätit färdigt så kom linn, cajsa, ellinor, linnea, bea .. tror inte det var ngn annan, så vi orkade inte vänta där tills dom åt också så vi stack, sen stack vi hem till renim, fast vi gick ut senare, hahah sötaste lilla syster har hon!!!!! :o

heheh, först så när vi va ute så sa ngn "kom vi går till renim och är hemma hos henne lite" hahah sen går vi då upp.. och sen renim kallar in dom & dom bara " alltså nej det är lungt" sen va jag tvungen o utbrast "varför ljuger ni? vi skulle komma hit för att komma in" hahha, sen börja alla skratta, hehe.. aja roligare o vara med själv! Hela dagen har varit suuuuper. Har tyvärr inga bilder, även fast jag tog med kameran ut, hann aldrig fota, har bara 3 bilder på renim. men hon kmr slakta mig om jag lägger upp dom. x)

iaf, sen när jag kom hem så åt jag 2 sånna fett stora maränger från coop forum, hahha till sist blev det bara äckligt. men ändå gott (?)

iaf, hade då kusiner/släktingar här, såja!

nu ska jag dra, mina ögonlock är magnetiska och magnetiserar mot det andra locket så de bara stänger sig. haha skoja, men e fett trött. har varit en lång dag.

sprang precis o hämtade sladden så jag lägger upp bilden från idrotten nu.

  HAHAHAH min idrottslärare e ju grym på o fotta (?)

Jag tkr det här ser fett ut, hahaha kolla omg, haha :|

Iaf, i grönt - sara (står på hand)

rött- ajla (sitter där nere)

grått- jag (står på händer)

vitt- amina (sitter nere)

sama i mitten



Av Sihena - 11 mars 2011 15:38

hejsan hallåja. är helt trött och sliten, jobbig skoldag faktiskt. Men funkade ändå!  (y) Gympan var ändå grymmast, vi ska lix fixa ihop ett program, jag, sara, renim, ajla & amina är i en grupp. hahah vi har med en sak som e fett häftig, när jag får bilderna av ajla så kan ni få dom! Ska snart sticka och fixa mig, sedan ska jag ut med friendsen, ska äta thai mat & bara ta det lungt. Ska dra nu, ha det fint! :*

  Julshow 2010.


På bilden : Min syster & hennes grupp på konståkningen.

Fotograf : jag! xd

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards