Alla inlägg under maj 2010

Av Sihena - 25 maj 2010 17:25

hhejsan, idag så var det skola & sånt.

rolig dag på skolan faktiskt, fast lång, till halv 4 ;|

& vi skulle ha idrott vid guldstrand, elr vad det nu heter, & så skulle vi springa ute när det regnar ;|

iaf, sen bestämde jag att jag ska ha en fest vid sandvången, elr silvergården där någonstans, nästa helg ;d<3

14 årrrrrrrrrrr :D:D:D

iaf, så kmr mer än 100 personer komma ;d<3

mke najs (y'

men det är mig vi snackar om (h'

  

dålig bild, men och, första bilden på mig, på min blogg då xd

Av Sihena - 24 maj 2010 15:13

idag så var det skola & sånt shiiet, hade håla i 2 timmar så vi stack till dhg, träffade massa saknade & söta ungar där ;p<3

iaf, sen idag ska vi till the polis & fixa nya pass för vi ska åka till ks ju? :D

kanske skriver ett till inlägg senare, ha det bra! ;d<3

Av Sihena - 24 maj 2010 15:08

förrigår var jag med heidi, mega kul alltså , vi stack till hemma kväll & godisparadiset för att handla godis & hyra film. :p

sen så sov jag hos henne så blev massa kul kollade på alla filmer vi hade hyrt, 5st.

sen så stack jag hem vid 3,  sen så stack vi till malmö elr där vid rosengård & där var det en bosnisk fest :)

trevligt(y'


;d

Av Sihena - 21 maj 2010 14:46

heeello!

idag så vaknade jag 06.30 först plattade jag mitt hår, sen lockade jag det lite, ja sen tjugo i 8 stack jag till skolan med dzeneta ;p

sen ja, slutade vi 13.00 idag :D

sen efter det så stack jag hem & åt & sånt , sen nu ska jag ut med några, vet faktiskt inte ´än med vilka. men jag smsar folk sen kmr de. ;p<3

jjapp & först ska jag till stan & handla en vollyboll, sen ska jag gå ut, jaaaaaaappppppp ;d

sen imorgon ska jag & heidi & måånga andra ut & grilla vid nova, mke trevligt, sen efter de så ska vi gå till heidi & kolla tv & feta oss :p

ha det bra. pusshej ;*

Av Sihena - 21 maj 2010 14:42

hhaj, nu har jag fixat ny blogg & sånt, kanske lite sent, men skit i de ;d

kommer väl skriva om min dag & typ sånt   


Tidigare månad - Senare månad

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Skapa flashcards