Alla inlägg under februari 2012

Av Sihena - 29 februari 2012 23:19

oh woooooooooooow. lyssna på zayn's skratt på typ 1.28 hahaha helt gullig ju


Av Sihena - 29 februari 2012 23:09




















här får ni massa söta gamla bilder!!!!!!!!!!!! :D


 

dzenii, betiii, siiiihe



jag, någon annan och någon annan.. kan inte komma ihåg vilka det var ^_^ 


 

Söta dzentea och meeeeeee.. början av 8an.



jag, dzeneta och ajlushka.


   

dzeneta, bettina och jaaaug.

Av Sihena - 29 februari 2012 19:45

  

och till det.. får ni en helt random bild från FÖRR, FÖRRA sommaren. söt va... 

Av Sihena - 29 februari 2012 18:03



   

 

VISAR BÄTTRE BILDER NÄR JAG KOMMER HEM!

      

Av Sihena - 28 februari 2012 20:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sihena - 28 februari 2012 18:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sihena - 27 februari 2012 21:09

fast först vill jag bara visa dessa bilder:


 

 världens gulligaste. Liknar hon inte en typ 8/10 årig?   fast nahhhhh..hon är 25. JAA, 25. Lek inte chockade.


Och varför längtar jag tills imorgon? NÄ, inte för att min syster ska till X-factor, NÄ, inte för att jag ska till läkaren och nänänänänänänääääää, inte för någonting annat, än för att ett nytt avsnitt från top model sverige börjar...WOOHOO. 

Och påtal om Sverige model top (men okeeeeeej) så passar jag bara på att säga att JAMILLA ÄR SÅ FUCKING FIN! 

OKEEEEEEEEJ! Och jenny -hur jävla vacker får man vara alltså, innan det blir olagligt? SÅ JÄVLA VACKER!

, och Sibel är ändå min favorit! Älskar hennes personlighet, och allt annat med henne. OKEJ KÄÄÄRLEKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.

OCH TOP MODEL SVERIGE- BARA SÅ NI VET... SÅ GJORDE NI ETT FETT MISSTAG MED ATT ELIMINERA JAMILLA!

Alltså man kan inte hitta finare människa. GUDOMLIGT fin är hon. Och hennes kropp.. alltså aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. (okej, sånt typsiskt sihena skrik, när jag inte kan förklara.. men hon är asfin!!!!!!!!!!!!!!!)


btw: helt ok med att jag precis kom hem.. OCH FU*KING BAKLAV STÅR PÅ VÅRT FINA MATBORD. dog lite, kommer typ få diabetes.... för det innehåller ju inte alls sisådär 200kg socker... nix.. inte alls.








'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards