Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Sihena - 20 mars 2011 19:14

ohh, tack älskade tjejer för en riktigt trevlig & rolig dag! Och ett roligt & samtidigt skämmigt/nervöst slut. HAHHA blev helt rädd när hon på tåget bara "ni får betala 100 kr i böter" för lix vi hann inte betala vid dom automaterna så vi skulle betala inne i tåget (vi gjorde det när vi åkte dit också)..

iaf, det var en helt grym dag! thaankyou brudar. iloveyouguys  

(fan vad fult det hjärtat var) Orkar som sagt inte berätta dagen heelt, men vi gjorde massa roligt! Till sist hade vi inte så mycket i göra så vi hängde på pistachia (som vi även gjorde i början samt slutet då).. kollade lite tv o jag köpte godis & glass. och dom andra köpte också godis. :) aja inte så kul & veta vad vi köpte kanske (?)

köpte även ett nagellack, och sedan åt vi ju mat också. så det var nog det enda jag slösade mina pengar på. fuck också, för alla affärer var stängda ju. ohh!

hahaha heidi tyckte alla killar på stan va "snygga" ooooch hon väljer sånna fett fula. HAHHA nolife. aja. puss på er! :*

föresten, det var en sån kille på tåget som kollade på oss hela tiden, och han skrattade med oss när jag "drog skämmt" eller vafan, dom typ skrattade åt allt jag sa, och sen enligt itta & alex så skrattade han med oss. Och han skrattade även när hon kvinnan som tar emot biljetter sa till att vi skulle betala 100 kr mer.

ahaha (heidis nya pojkvän)  

"skoja" .. iaf han va inte ens fin (?)

fast vi har helt olika smak, såååå! :D

iaf, bilder kmr senare eftersom vi fottade fet mke, puss *igen*

  som flera av er redan vet så kan jag inte vara speciellt seriös på bilder. Händer bara ibland att jag är det.


oohj fuck, måste pluuugga, har 3 prov till nästa vecka, fuckfuckfuck


Av Sihena - 20 mars 2011 12:22

drar snart iväg till hbg med vännerna. Eller ja, haha massor av dom e sega på o svara på sms, nördar fan. iaf, ska snart fixa mig & dra till tåget. puss'

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards