Alla inlägg under juli 2010

Av Sihena - 29 juli 2010 19:09

vila i fred!  

Av Sihena - 29 juli 2010 18:42

shallala vad mycket jag skriver på min blogg & skiit ofta, ja jag vet ;)

ajja, förrigår sov då ebba här :D:D

2 nätter & alex 1 nattt :D:D

fett kul (y'

lite mer står på ebbas blogg & några bilder ;)

eebajacobson.bloggplatsen.se

yyes

& idag har varit riktigt skönt, slappat framför data&tv, jippi

& det reegnar ännu mer jippiiii :(

igår.. så blev jag vän med hanna.. efter 4/5 månader som vi var ovänner :o

älskar dig! <3

& blev ovän med simon, alex & renara. :o

ska inte skriva anledningen här men.. det var inte mitt fel iaf så alla inte tror att jag är sån skit taksig mot mina friends. xd

iaf.. renara är jag vän med again. love yah!§§

& en sak måste jag säga

JAG ÄLSKAR EBBBBBBBBBBBBBBBBBBA! (LLLLLLLLLLLLLLL)

biiiiiiiiiiig löööve. :d

ajja nu ska jag kicka

chus adojos

HAHA mobba ^^

;d

Av Sihena - 27 juli 2010 11:16

shhhhuuue blöggen & blöggläsare. ;d

igår så var jag först hemma & gjorde något, kommer inte ihåg vad jag gjorde :d

iaf, sen så stack vi ut med ebba, itta & alex.

hahah, så kul :D

videor & bilder kommer sen hoppas jag, om ebba skickar dom till mig ngn gång ;d

hahha, sen så efter vi var ute så kicka vi upp till oss ;d

sen vid halt 12 stack alex hem :( & ebba stannade kvar för hon skulle sleepa här, grym rolig dag faktiskt (y'

& nu sitter jag här & chattar med matilda (L) & itta & ebba sleepar fortfarande :O

ajja. ;d

vi la oss halv 6 typ igår :d


Av Sihena - 25 juli 2010 22:01

               alltså nu för ngn stund sen så läste jag ebbas gulliga blogg. & i hennes senaste inlägg hade hon lagt upp såna gamla bilder på oss :d

saknar verkligen dom tiderna. & min rubrik står för ebba, sara & sihena.

det var VIdå, love you girls.


& jag snodde precis bilderna för tänkte att jag ska vara lite social & låta er se bilderna också, ifall ni inte redan har sett dom ;d


mininöt & rosakiwi'

ebba, jag & sara

älskling & jag'

jag, sara & ebba.  älskar er tjejooor .

(;

Av Sihena - 25 juli 2010 20:27

hhejsan på era söta bloggläsare.

hoppas ni har haft en skön dag, harjag med faktiskt, förutom mot kvällen, har exxtrem huvudvärk & magvärk & typ feber tror jag  :o :(

iaf, så sitter jag här nu,& lar på något tv program på MTV , älskar mtv så mke.. dom har alltid roliga program man kan checka på :D:D:D:D

iaf, så för en stund sen så kom jag på att min bror sa att jag skulle gå in på JD's hemsida & kolla ifall jag ville ha ngt, eftersom han är i london nu & han är överschysst & tänkte köpa ngt till mig, så han bad mig gå in på den hemsida & kolla ifall jag hittade något fint. först när jag klickar mig in på hemsidan, så hade jag velat ha ngn gullig blus, men när jag kmr fram är det bara märkeskläder.. så ja :D

jag hittade några fina saker som jag tänkte vara snäll & visa er :d

här kmr dom ;

 

yankees tröja.

en exxtrem fin tröja. den här gillar jag mmmmest   

 

grymt snygg mckenzie väska, LOVE IT! <3


 

le coq, vita skor. som är riktigt fina. :d

   

yankees gråa mjukisbyxoor (k'

 

svart jacka, kmr inte ihåg vad märket heter ;$

 

le coq gråa mjukis :d

   

mckenzie grå/lila tröja

   

blå adidas någon sorts väska. (y'



fina va? :d

jag gillar dom två första mest (k'   

ha det bra. seeeeeeeyah'

Av Sihena - 24 juli 2010 21:37

  OHHHHHHHHHHHHHH, skrev precis en text, & hela gick bort.   

iaf.


idag så stack jag & min syster till stan & skulle handla såna skorsnören i olika färger   

sen så pallade jag inte gå runt där mer, så jag sa att vi skulle in på ett fik
så vi gick in på 261 & fikade där. yummi   

sen så efter de så stack vi typ hem. Sen när vi stack hem, så blev vi bort bjudna på middag, så jag & itta stack dit direkt efter att dom hade ringt. xd

MATEN VAR SKIIIT GOD   

sen så var vi där från typ.. 5 till 8 elr ngt, sen så stack vi hem.. & innan kom pappa med pizza, & sitter här & kollar tv & käkar de nu :D

fast det är reklam nu..

JA

nej hejdå, nu började filmen iiiiiigen .


Av Sihena - 20 juli 2010 22:42

hhaj :d

idag så vaknade jag vid 12 typ, sen fixade jag mig & blablabla, sen frågade betti om jag ville kicka med henne till stan, så jag gjorde de :d

handlade en jääääätte söt topp på gina & ett skärp på hm.

bilder kommer där nere   v
iaf, sen så kallade alex & dom på oss så stack vi till cement med dom (;

med alexander, cornelia, terese, bettina, renara .. tror det bara var dom ^^

iaf, sen så stack jag & bettina till tågstationen, för att vi skulle göra ngt, HAHAHAHHA

så sött :d

skit kul faktiskt (; miss R&V (h'

sen gick jag snabbt in på netto & handlade lite göödis (y'

sen stack vi typ hemmåt, elr bettina gjorde de iaf, fast jag stack till stan för att möta corre, terese, ita & renara (:

ja, sen var vi där lite & ja.
sen stack vi till hemmakväll & där handlade jag lite såna smålilasaker & 2 sånna stora klubbnappar typ :D

yummi (y'

sen kickade jag hemmåt.
yes, det var min dag ^^


den här söta saken köpte jag idag på gina xd  

Av Sihena - 18 juli 2010 00:29

You, yourself, as much as anybody in the entire universe, deserve your love and affection.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards