Alla inlägg under oktober 2011

Av Sihena - 31 oktober 2011 22:55

                                           

Av Sihena - 31 oktober 2011 15:40

Jo, min dator har inte funkat sen i fredes, idiot dator. Uppdaterade med en bild i lördes ju från discot, men då lånade jag min mammas dator, sen har jag lånat min brors dator lite, men nu äntligen funkar min igen! Så har suttit här nästan hela dan sen 1300 och kollat en massa "nyheter" jag har missat från fredes, det var mycket det! Allt från bloggar, videor, musik, filmer, serier och andra nyheter.  men, hur som helst - Så fyllde min syster år igår, 14 år! Jarå. Sen har vi firat henne dom senaste dagarna, riktigt roligt! Har även varit inne på väla en runda, fick med mig 12 nya nagellack, en tätstickad tröja & två nya hårprodukter. Tack vare att jag köpte 12 nagellack, så har jag inte kunnat bestämma mig vilken färg jag ska ha, har bytat hela tiden dom 2 senaste dagarna, haha. Men just nu sitter jag fast vid en metallic känsla, färgat nagellack, super epic!

 

Dock inte min bild. Tagen från gooooooogle.


Av Sihena - 29 oktober 2011 12:32

Men den är ifrån innan discot, som jag tog från saras facebook (:

 

Filip, Dzeneta, Jag, Thobias och Sara

Av Sihena - 28 oktober 2011 23:03

Oh herregud, mina ben gör riktigt jäkla ont! idag hade vår klass en fest för småbarn/barn i våran skola. Alltså det låter så jävla tråkigt, men jag kan lova er - med rätt personer & rätt stämning som är det hur jäkla sjukt som helst!

Först stack jag & dzeneta till skolan runt halv 4, trodde vi skulle bli insläppta av bosse, men det blev vi inte, så vi fick vänta där en halvtimme tills ´Philips mamma kom och öppnade till oss, sen snackade jag & dz lite med dom, innan vi gick iväg och började våran sminkning, skolan var helt tom när vi gick in på toan och fixade oss, sen när vi gick ut så var alla där typ. Vi gjorde i ordning alltid, och sen bara flöt det på som fan med barn! Så jäkla söta alla vaaaaaar. omg.

Jag fick för det mesta stå i kiosken med sara/thobias/dzeneta/filip, annars så målade jag naglarna på småbarn & några killar. hahaha, helt söta var dom. Därefter gick jag & dzeneta in i aulan och dansade med småbarn, fick killar dansa med tjejer (fiock faktiskt också 2 killar att dansa tryckare, eller vad dom kallar det för? ), alltså det var faktiskt roligt :$  haha, sen pratade jag med massa barn, och high fiva med dom, och dom jagade mig hela tiden, maserade mig & pelade på min rygg.. och det var några småbarn som gick runt om smasha min rumpa, hahah wft?Sen vad det en helt fucking sjuk tjej som jag satt och snackade med, som sen visar sina skills, typ spagat och sånt, sen så börjar hon visa hur stark hon är, och typ slår ner 4 killar samtidigt, alltså jag har nog ALDRIG sett något lika liten, söt tjej som hon, få ner 4 killar så som hon gjorde det, helt jäkla sjukt alltså, sen fick vi splittra på dom lite eftersom det blev fööör mycket haha!

Sen fick ajla kick, och hon bara "kom sihe vi går ut lite" sen jag bara jaja, sen när vi kommer ut attackerar alls barn där ute mig, och sen börjar dom prata med mig & jag highfive-ar med dom alla, hahah, helt söta! Sen så sprang ajla iväg och vi skulle skrämma sara, vid n-koridoren, så vi fick gå en "gång" där ute, där det bara finns buskar och det var helt mörk, sen springer såklart alla barn efter oss, och alla slänger sig på fönstret och skrämmer livet ur dzeneta och sara, sen börjar dom typ asg'a . helt söta, hahah, och sen stack jag in till N1, för att vara där med sara och hjälpa till henne, och helt plötsligt hade det kommit några människor och rånat/försökt råna (?) våran skola. Enligt en tjej som såg dom, så hade dom en mask och någonting i hande (kofot/vapen/kniv?) Så vi doooog typ. Och sen skulle dom små gå, och dom stora komma. haha, så jag & thobias fick måla naglar på barnen, hahah. Det kom ju fler killar än tjejer? ändå sött ju. dom hade så korta naglar, sen fick även thobias en makeover, hahaha :')

Ja, sen så går vi påväg mot n-koridoren, och helt plöstligt går larmet, och vi blir fett rädda, sen stängs det av igen. Sen efter ett tag så ser jag någon skugga eller något liknande i n6, och sen så följer thobias med mig & dzeneta dit för att kolla vad det var, och helt plötsligt när jag "smygkollar" in genom dörren, så går larmet. ALLTSÅ VI HELT ÄRLIGT DOOOG. Vi sprang och skrek och gud vet vad. Sen fick vakter/poliser.. yeah you name it.. komma och alltig.

Och slutet var fucking bäst. jag & dzentea döööödade. hahah så jävla kungliga. Därefter så var det en battle mellan någon 12 årig och filip, alltså typ världens grymmmmmmmmmaste, jag svär på allt! Helt jävla a-w-e-s-o-m-e!

Dom hade något helt jäkla sjuk battle som inte går att förklara, hur jäkla grym han var, jag god av flabb, men han skrämde en lite när han stirrade in i mina ögon och kom och dansa framför mig? haha alla stod runt om och typ dansade/filmade/fottade/skrek och allllllllllt. Alltså den här kvällen har varit helt jäkla awesome, går inte och förklara! Och nu berättade jag fan inte allting roligt som hände, men jag orkar inte skriva en bok, vilket jag i stort sätt redan har gjort.. nästan.

men ja, somsagt- med rätt personer & rätt tillfälle så blir allt awwwwwwwwwwwesooooooooome! 9c - världsbäst, elitttttttttt. Oj just det, från ingenstans sätter våran DJ, på en arabisk låt och ni tror inte att alla med utlänsk ursprung börjar dansa vale, och typ alla folkdanser blandat, hahah dör. Sen sa sara till dj:n, att sätta på tallva, alltså det DÖDADEEEEEEEEEEEEEEE! EPIC. Vi skrek ju heller inte och sjöng heller inte så vi tappade vår röst. nejnej.


Grym kväll faktiskt. Jag får hoppas på att jag får några bilder senare, då jag faktiskt inte har tagit en enda bild, men vilket alla andra gjorde. Så kanske jag kmr ihåg några andra speciella ögonblick då också, men änsålänge får det räcka faktiskt. Ännu en gång, tusen, miljoner tack till världens bästa klasssssssssssssssss.

     

Av Sihena - 27 oktober 2011 17:52


Döda mig själv nästan p.g.a hur mycket jag letade. Var tvungen och hitta en!!

Och, såklart hittade jag den i min barngarderob som jag hade när jag var liten. Dock stolek 128 (barnstorlek, för typ 8åringar) , men fick klippa sönder den på sidan lite, haha. Jag är ju typ dubbelt så mycket än 8, d.v.s nästa 16.

Men jag hittade den, när jag minst anade det.

    

hahaaha, lmfao.


Av Sihena - 27 oktober 2011 16:50

Imorgon så är det disco för småbarn med vv's fetaste klass! Hoppas det blir epic. Jag & dz, ska vara creepy dolls, blandat med något annat mysko. Men redan igår, testade jag mina lösögonfransar som vi ska ha, sen kände jag för att bara överdriva lite. Hello babykid. Och.. när jag väl var färdig så frågar min papi om jag ska med och handla. haha, fick tvätta av allt på 3 minuter. Och jag kan ju inte säga nej? hello respektlösa unge. Och låta min papi gå själv?

Nej men, jag visar väldigt fet respekt till mina föräldrar faktiskt, lööööööve them.

      

haha, yeslifer. Nej men nu måste jag hitta en rätt mobbad, engelsk school skirt och söt kjol till imorgonkväll (hej nytt ord). hahah, för ska ha det med en vit skjorta & knästrumpoooor (:

Kommer aldrig hitta någon sån i vårt hus, haha. Vem använder en sån ens?


för er som inte vet vad jag menar, klicka här.

Av Sihena - 27 oktober 2011 15:08

.. ja äntligen faktiskt!

Precis varit på världens tråkigaste badställe.

         


Vaknade idag runt 8, och så. Tog sedan bussen med dz, sara, sara och adelina till tågstationen. Sen träffade jag lollo där, och sen gick vi runt lite tills vårt tåg kom. Det var ju inte alls trångt på tåget, jag råkade smasha mitt hår flera gånger på en man som stod bakom mig vid dörren (vi fick inte plats ngnannanstans). Hur som, så kom vi äntligen fram efter att ha stått i en halv timme på tåget. Därefter stack vi till aq-va-kul, som förövrigt är det torraste badstället ever!

Först skulle vi ha motionssimning i 30 min, men ingen orkade, så dom orkade inte med att vi bara gick fram och tillbaka, så vi fick gå in till äventyrsbadet efter typ 15 min. Därefter, så var det lite kul faktiskt. Men efter bara 30/50 min, så blev det skit tråkigt. Fanns ingenting där! Så när vi och några andra från vår skola satt i bubbelpoolen fick vi fråga våra lärare hela tiden om vi kunde åka till donken, tillslut fick vi äta på stationen. Så alla som åkte dit gick ifrån typ 1,5/2 timmar innan vi egentligen skulle ha gått, haha bara för det var sååå tråkigt, sen så gick vi ifrån badstället tidigare då också. Därefter stack vi till BK och käkade mat (vilket vi egentligen inte hade fått, men eftersom ingen ville var kvar på badet så..) Sen gick jag & lollo till espresso house och tog vars en chailatte, möööms. Och eftersom vi var typ sådär 1 timme tidiga, så fick vi ta ett nytt tåg som kom tidigare. Yay, lyckat. Senare så satt vi på tåget och så tog dz min plånbok och rotade i den, så hittade hon ett busskort, och sen delade sara & lollo det i flera bitar. haha, sånna idioter dom är, dom kastade våra muggar från EH på varandra, och min hade latte kvar. Och dessutom så pelade dom på en mans hår, haha så jobbiga. Och vi skrek ju inte alls i tåget, när vi skrattade (vilken vi nästan gjorde 24/7) . haha, sen "pallade jag inte med dom", så stack och satt mig bredvid en man. Och så mogna, dom gjorde sånna hjärtan och sånt. Hey f12.Tillslut kom vi fram, och sen skulle jag dra till någon random killes hus med lollo, men orkade inte hade druckit för mke, så jag stack hem ist. Sen satt det en liten kille, som förövrigt var fett söt, på bussen som vi hade trevliga konversationer på om lego, och hur snabb han var. :')

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards