Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Sihena - 4 mars 2011 22:06

inte för att låta som ngt eller någon..

men jag förvånas att folk fortfarande blir förvånade att jag kan alla nya saker?

Jag menar, jag har sett dom flesta nya videorna från youtube, jag lyssnar alltid på dom senaste låtarna, alltså sånna som är 1-2 dagar gammla, jag kollar på filmer som inte kommer på biopremiär inom 2 månader, jag har sett alla mina favorit-program i alla episoder och allting, alltså även sånna som inte ens kommit till sverige än.. så nu förvånas jag över att folk undrar hur och vart jag hittar big mommas: like father like son.. minst 8 st frågade mig redan efter 5 minuter att jag la ut den. hahah och jag skrattar för mig själv när folk säger " det är bra att du har en bror som visa dig allt" men nej, hahah jag hittar dom själv, allting har jag hittat själv. Det enda han visade mig är dom nyaste serierna som nte kommit ut i sverige, alltså varitfrån jag kan få tag på dom. Det är iförsig rätt mke, men ändå.

Så nu, kära vänner.. skaffa eget liv & leta så som jag gjorde ;)

HAHA ego-boost

Av Sihena - 4 mars 2011 19:21

blev lite sur, eller ngt idag..

nejmen, så jag hade nte så mke lust och skriva. iaf, fick ett mail för ett tag sen från någon thomas.. och han frågade mig om jag ville börja jobba med att lätt tjäna pengar på att "bara vara jag".. sen jag tänkte vafan e det här för ngt, så jag klickade mig vidare till deras hemsida. HAHAHA dog av flabb när jag kom fram. Ni vet sånna här tjejer som ska leka "sexiga" när dom ex tvättar bilar, eller reklamerar bilar eller något HAHAHA, doooog helt ärligt.. fattar ni inte vad det är för "tjejer" jag menar? klicka här då: http://www.royalgirls.se/


HAHAHAHHAHAHAHA fyfan dog precis, läste lauras blogg, och hon lix hade skrivit ett inlägg " vad gör ni när ingen ser/hör" HAHAHAH fyfan vad jag doooog!

kopierar några kommentarer så ni kan se, resten kan ni kolla in på hennes blogg hahaha.


"luktar på min egen fis......"


rakar inte mina ben under vintren hahaha :DDD skönt med värme..........


kollar på toapappret när jag torkat röven


Petar i näsan o torkar det på sängen


Jag fiser framför min PAPPA och säger "det var någon uppe i taket som gick nyss"


"Hahahaah så härliga och ärliga alla är. Jag älskar att göra fula ljud när jag bajsar. Och jag gillar att ta i riktigt mycke me ansiksuttryck och hela köret. Jag låtsas jag är på ett
Sjukhus och krystar. Hahahah!!"


Haha jag typ petar mig mellan tänderna men mitt hår för istället för tandpetare, jag har ju hårförlängning med så det är alltså någon annans hår jag petar mig med, låter inte så himla fräscht men jag tycker inte att det är äckligt :D


när jag har mens luktar jag på min binda varje gång jag ska på toa!


Jag borstar inte tänderna HHAhhahahahahhahahahah



HAHAHAHAHHA alltså jag dog. fan vad äckliga några av dom är.. jag menar, vem fan luktar på sin binda när man har haft mens? HAHAHAHAHA guuuud så sköna människor det finns här alltså!


jag svär.. you made my day!


Av Sihena - 4 mars 2011 13:38

alltså shiet, mår inte alls bra nu, får skuldkänslor över ingenting jag har gjort igentligen. Såg precis en kille.. alltså vill nte berätta. FYFAN säger jag bara, vill nte berätta för ni kmr också må dåligt över det, och vill nte att fler ska göra det. men ifall ngn vill så e det bara att skriva så skickar jag länk. men ingenting jag delar med alla här. heeeelt sjukt hur folk kan göra. fyfan ryser helt. Känns som om jag kunde ha hjälpt till, och om jag ser en sån video och vet att jag hade kunnat hjälpa till men nte gjort det så får jag skuldkänslor typ.. sjukaste videon jag har sett ever. alltså sjukaste.. inte roligaste. HEEEEEEELT sjukt. fyfan, ue, vilka människor det finns alltså. Hade fan velat bli av med allt sånt folk. fyfan :|

Av Sihena - 4 mars 2011 13:12

hejsan hoppsan, slutade tidigare idag. faktiskt 12, så fett skönt & hela dagen har varit grym också.. för er som bryr er : första hade jag matte och gjorde prov, det gick skit bra & det va aslätt , andra hade jag spanska tror jag, och då ritade vi färdigt vårt spel, sen hade vi no där vi bara gick igenom om hjärtats funktioner, inget annat och sen engelska, där vi snackade om elevrådet vad vi ville ha. HAHA alltså vår klass är helt sjuk, heeelt sjuka ideer jag svär. Vissa sa typ att vi skulle gå i skolan vid midnatt så vi kan göra vad vi vill sen hela dagen(?).. vissa sa att vi skulle börja halv 5 på morgonen (huh?).. sedan så sa vissa att skaffa störra papperskorgar så man inte behöver resa sig när man ska kasta, så man bara slänger det så kommer det i papperskorgen, ifall ni fattar? Och det jag ville ha var en automat med typ godis & andra saker så man typ lägger i pengar.. (ni vet så som i typ engelska filmer..?) hahah, dom flesta gillade iden, men sen kom en sak.. "alltså ni vet att vi nte får äta godis i skolan"         -.-'

iaf,så nu sitter jag här hemma och tar det lungt, senare typ ska jag ut med lollo & shkurte och sedan på kvällen ska jag ut med linn & dom också (y)

mer om det senare, ifall jag orkar skriva inlägg då!

Över till dagens outfit, hade ingenting speciellt, men ngt som var lätt men ändå snyggt. (enligt mig iaf)

     Lite bättre bild på byxorna, men det är inte exakt den färgen i verkligheten ;)


Vitt linne - lindex (?)

Kofta - gina tricot

byxor - ellos

halsduken - vet jag faktiskt nte.. :|

skärp -h&m

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards