Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

hejsan'

Av Sihena - 4 mars 2011 19:21

blev lite sur, eller ngt idag..

nejmen, så jag hade nte så mke lust och skriva. iaf, fick ett mail för ett tag sen från någon thomas.. och han frågade mig om jag ville börja jobba med att lätt tjäna pengar på att "bara vara jag".. sen jag tänkte vafan e det här för ngt, så jag klickade mig vidare till deras hemsida. HAHAHA dog av flabb när jag kom fram. Ni vet sånna här tjejer som ska leka "sexiga" när dom ex tvättar bilar, eller reklamerar bilar eller något HAHAHA, doooog helt ärligt.. fattar ni inte vad det är för "tjejer" jag menar? klicka här då: http://www.royalgirls.se/


HAHAHAHHAHAHAHA fyfan dog precis, läste lauras blogg, och hon lix hade skrivit ett inlägg " vad gör ni när ingen ser/hör" HAHAHAH fyfan vad jag doooog!

kopierar några kommentarer så ni kan se, resten kan ni kolla in på hennes blogg hahaha.


"luktar på min egen fis......"


rakar inte mina ben under vintren hahaha :DDD skönt med värme..........


kollar på toapappret när jag torkat röven


Petar i näsan o torkar det på sängen


Jag fiser framför min PAPPA och säger "det var någon uppe i taket som gick nyss"


"Hahahaah så härliga och ärliga alla är. Jag älskar att göra fula ljud när jag bajsar. Och jag gillar att ta i riktigt mycke me ansiksuttryck och hela köret. Jag låtsas jag är på ett
Sjukhus och krystar. Hahahah!!"


Haha jag typ petar mig mellan tänderna men mitt hår för istället för tandpetare, jag har ju hårförlängning med så det är alltså någon annans hår jag petar mig med, låter inte så himla fräscht men jag tycker inte att det är äckligt :D


när jag har mens luktar jag på min binda varje gång jag ska på toa!


Jag borstar inte tänderna HHAhhahahahahhahahahah



HAHAHAHAHHA alltså jag dog. fan vad äckliga några av dom är.. jag menar, vem fan luktar på sin binda när man har haft mens? HAHAHAHAHA guuuud så sköna människor det finns här alltså!


jag svär.. you made my day!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards