Alla inlägg under mars 2011

Av Sihena - 31 mars 2011 21:04

precis gjort muffins med glasyr/kristyr (?) & dekorations hjärtan. :)

Fast muffinsen blev föööör stora, får se om glasyren kommer på.. alltså muffinsen är fortfarande i ungnen.. Återkommer med recept om den blev bra, finns vissa recept på nätet som är fett kassa, så ska vänta o se om det här blev bra.


Föresten, ett tips till er som bor i landskrona- Det finns skit billigt godis på hemköp, men det är för att de strax ska stänga. Jag köpte ett halvt godis för 9kr :O:O

FETT BILLIGT! :o


Av Sihena - 31 mars 2011 16:11

Hallåja! Proven kom direkt efter varandra, första lektionen hade jag svenska prov, nästa lektion hade vi "ledigt ifrån prov" sen direkt efter hade vi so prov, och seeen direkt efter so, hade vi no prov. fyfan vad jobbigt det var. Men jag är så glad att jag gjorde dom. Hoppas nu på bra resultat. Nu får man redogöra sig för matte-provet imorgon, har lite hjälp eftersom jag vet hur prov pappret kommer se ut (6) hahah, en kille (no name, ahha) hade fottat prov pappret, och vi har samma lärare & samma kapitel så vi kommer få samma prov. Iallafall, ska äta tacos idag, känns som ett bra slut den här dagen som varit grymt jobbig! Är lagom trött, ska nog sova direkt efter jag ätit, är mega trött.


dagens outfit. :

         

Chinos - Stadium

Kofta - Gina Tricot

Mussepigg tröja - kommer inte ihåg, o på lappen står det bara disney :o

Av Sihena - 30 mars 2011 21:09

okeeej..imorgon = 1 prov , 1 skriftligt läxförhör + ett munligt prov. alltså okej?
sen dagen efter matte prov, kan det verkligen bli värre? :o

-neeeeepp


och äändå sitter jag vid facebook & bloggen. Katastrof.

Av Sihena - 30 mars 2011 20:53

Hejsan, har precis pluggat so & no. oh, det var inte så lite som jag trodde, fick plugga rätt mycket för att få in det i huvet, plus att jag faktiskt inte kan allting än. Och innan jag pluggade så plattade jag min systers hår & hon mitt. hahaha, så mobbade. Och vill ni veta en ännu skämmigare sak'? Min syster kom till rummet med ett strykjärn & hon bara "alltså..du kan platta mitt hår med den här va? det går snabbare" men jaja. Sedan dess har jag väl somdagt bara pluggat. Och nu tänkte jag ta en liten pause & ta ngt o äta. Sedan forsätter jag väl ett tag till, tills jag somnat.


satt föresten innan håret i mittbena, som ni dock ser, men vet inte riktigt om jag passar bra i det? :o Vad tycker ni?

btw, har inget smink alls, så ni vet.. ;)

        Min smuuulpaj jag gjorde igår som blev superduper god.  ... fast den blev ju smulig ..   

Av Sihena - 30 mars 2011 16:47

Läser precis ett inlägg på ngn hemsida så man gör hemmagjord ansiktsmask som borde hjälpa mot fet hy, finnar och pormaskar. Vilket låter super eller hur? :)

Blanda ihop honung, citron och äggvita och lägg på rengjod hud. Du kan ha det på huden hur länge som helst, d.v.s desto längre du har den, desto bättre är det! :)

Sedan så sköljer du ur det med ljummet vatten, sen är det gjort! Har inte testat det här än, använder en annan som man har honung & kanel i (?) haha, Hoppas verkligen den andra också hjälper, ska testa den om några dagar kanske.

Föresten, finns flera som undrar om inte honung kletar ut sig & förvärrar finnarna & huden? Men nej det gör den inte, den kanske är lite kletig o så, men det finns olika honungar så väl den som är mest fast! Och den förvärrar verkligen inte huden, du kan även bara använda honung på huden vilket sedan visar i resultat att du får en baby len hud. (y)

aja, hoppas ni fick bra tips?


oh, tog mig minst 10 minter o fixa den här biiiilden :o

 

Av Sihena - 30 mars 2011 16:23

Hallåja. Dagen idag har varit grymt rolig. :) Hade onsdagsarbete och så. Nu ska jag ta på mig igen o plugga -.- Har både so & no prov imorgon. ifs so provet är inte såååå svårt handlar om "vandrande lågtryck", olika klimattyper (ni vet dom tempererat kustklimat o.s.v) permafrost, ngt om 65 bredgraden och till sist om varm & kallluft som möts i polärfronten. haha, men det är inte så jätte svår, inte no'n iheller iförsig, men kommer blanda ihop dom. :| Och jag hatar våra no-prov. har skriver typ på hälften av frågorna " hur har det här förbättrats & försämrats människans liv" och allt vad han nu skriver, det finns typ bara 2 frågor om fakta kunskap -.-

Men IAF. ska dra nu! :)

btw, grattis till iman som blev jagad av halva högstadiet med ägg & abdo som jagade med en hel filmjölk. :)

Vill ni veta en sorgsen sak? Dom i vår skola polisanmäler äggingar på födelsedagen? hahah, lite kul faktiskt, ska det lekas kriminellt att ägga någon eller vad är det som är så "farligt" med det?

Och stackars albulena som blev "anklagad" haha, försökte hjälpa henne ifrån lärarna & det gick faktiskt! :D

Men vad, som om hon ska ha skit för ingenting? sure -.-

nejmen nu blev det här inlägget förlängt även fast jag i början bara tänkte berätta "sammanfattning" föresten, (sista) sara spottade ut all sin vatten när vi satt & åt, jag sa nämligen något skit kul & allt vatten+saliv kom på min & hennes mat. (tur att dom andra inte satt med oss, för vi satt i stora & dom i lilla matsalen) -btw vi har 2 matsalar i vår skola för er som inte visste? ;)


Jag diggar den här "uppsättningen" som jag faktiskt kom på själv. Andra har kanske också det så, men inte vad jag har fått "ideen" ifrån, i'm not i kopierings maskin (?) 



  jag & min syster förra året innan jullovet. (;


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards