Alla inlägg den 5 mars 2011

'

Av Sihena - 5 mars 2011 23:15

hejsan, har precis duschat.. eller ett tag sen faktiskt, och smröjat in mig med min riiiktigt grymma hudkräm. Den är asbra! iaf, ska snart gå och lägga mig, imorgon väntar en lång dag i hbg, fyfan vad många jag känner som ska dit? Helt sjukt alltså.. även roligt! :D

Har fixat alla mina problem jag brukar ha inför en fest, nu är det bara håret kvar. Jag menar jag vill inte vara tråkig med bara typ en toffs och mitt vanliga hår? Shkurte ga förslag att ha mittbena, har även hört att fler tycker jag passade bra i det? Får se imorgon vad jag bestämmer mig för. Ska då testa mig fram, alltid det bästa när man inte har ngn idee. Annars kan ni väl skriva till mig?

Vill inte ha ngn överdriven frisyr, alltså då menar jag som typ det här:

HAHAH

   

ABSOLUT inte sån här, jag tänker fan inte gifta mig (?!)


Utan ngt lätt.. men samtidigt snyggt (?)

kollar väl upp imorgon på nätet om jag hittar ngt snyggt. Annars tar jag shkurtes förslag.. får se om det "passar till outfiten" annars gör jag bara någonting.. :o


HAHA såå ivrig om mitt hår. Men det är blir nästan aldrig så som jag vill ha det. fett störigt. iaf, ska sluta yra här nu. Ha det gött kära läsare, god naaaaatt (?)

 

hahah, alltså bilden är oredigerad. Och ja, mitt rum är typ "rött" (?)

Har nämligen en röd lampa i lampan. AHHA om ni fattar?

och det är svårt o sminka sig i mitt rum. Man ser aldrig när det räcker med sminket..

Av Sihena - 5 mars 2011 18:18

Ange rabattkoden student så får du 10 % rabatt på din beställning från Nelly.com. Gäller till och med 14/4.


Om ni ist vill ha en rabatt på ellos? skriv då rabatt koden 4145 så får du 50% rabatt!


Shoppa sönder nu kära vänner

Av Sihena - 5 mars 2011 17:16

Hejsan svejsan, har inte ngt specillet o berätta så jag skriver om ni dag..

Vad gjorde jag idag..? hade nästan glömt det, jo när jag vaknade så tog jag det lungt och amssa annat "lugnande".. sedan vid typ 2 så skulle vi mot malmö. men jag ville in i center syd ist så vi var där ist. Så köpte jag ett par skinnbyxor (ni vet sånna som typ kenza har), sen köpte jag ett "löst" vitt linne, en skit fin topp, underkläder & leggings.. och just det, en brun tröja också. Köpte nog inget mer, sedan bjöd jag the family på donken. haha, längtar tills om 15 dagar, får mina pengar då! Mina jag har nu håller på och ta slut. Har några hundra kvar. Men ändå. Just det, ska på albanian night imorgon i helsingborg, alltså en fest. kommer bli sjukt kul, hopefully. Vet inte om jag ska ha på mig pumps.. vad tycker ni? Det gör skit ont om jag tänker dansa och sånt, men om jag bara hade tänkt inte "vara så vild" så är det nog ingen risk att jag får ont. Men det är nte ofta jag "blir vild och dansar sönder" -HAHAH. Nejmen, det är när jag får kickar, kommer nog skämmas mer imorgon. jag menar, dom flesta albanerna i landskrona kommer & plus säkert massa fler från olika ställen här i skåne. Jag hatar och skämmas inför folk, för då ser det helt mobbat ut. men vad ska jag göra? HAHA. Nejmen, tänker nte skämmas imorgon... förhoppningsvis.

Men ifall jag tänker ha pumps så ska jag ha svart & vita med en liten röd rosett på. skit söta! Eftersom dom passar mest till min planerade "outfit" ..

Men ska dra nu.. har ni btw några tips om hur man kan ha håret? plzzzzz kontakta mig då!

Ha det fint "älskade" läsare.

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards