Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Sihena - 16 mars 2011 23:00

Mina kladdisar blev fett goda. Dom e redan slut (fast har gömt 2 så ingen äter dom till imorgon hehe).. ohh jävla damp. min bror kallar mig för feeeeeeeet. HAHAH okej, jag är fet. eller, igentligen är jag normal men ändå. Han mobbar min kropp & utseende vart jag än går. fast jag tar det posetivt, skrattar också och "håller med".

hahhahahahaha tänkte du på en sak. orka att man typ säger så här :

bror - alltså fan vad fet du är.

"svaret" - nej alltså, jag är jäääätte smal.. *börjar gråta*


kan faktiskt tänka mig att några gör det. Men whaaat, alltså. nej men sån är inte jag. Vet jag en sak, så vet jag eller hur? men jag e fan inte tjock HAHA. jag är faktiskt "underviktig" om jag tar BMI test (?!) meeen. ja olönt och berätta det jag nyss skrev om, för jag ville inte komma någonstans med det. hade bara lust o berätta att jag är tjock enlige min bror. haha tycker det är kul. och jag är faktiskt smalare än vanessa hudgens.. har inte lika stor midja som henne, och inte lika stora lår heller för den delen. sååå då måste vanessa vara fetma enligt han? men det är hon inte, jag tkr hon e sweeeeet

Jag i röda shorts, enda bilden jag hittade där jag är "oklädd"- eller i bikini eller vad man kan kalla det (?)




   


and this is vanessa, för er som iiinte visste.


Någon som vet ett bra gym, där åldersgränsen är runt 15 (?) -- och då menar jag inte 18, utan faktiskt 15..

aja, ska snart gå i sova, HEEEJDÅ! :'D

Av Sihena - 16 mars 2011 21:14

ohh. blev sugen på kladdkaka innan, men sen precis när jag skulle lägga över smeten till formen, så ändra jag mig till kladdmuffins, så jag gjorde de. Blev skit gott. FAKTISKT. Jag hatar när jag får kickar emot kvällen. en gång bakade jag lussebullar klockan 1 på natten. hahah glömmer aldrig de, vem fan bakar på natten? - SIIIIHENA!

Nejmen, dom e ff varma, även fast jag har hunnit duscha under tiden dom stod och skulle bli "kalla".. aja, la några i kylskåpet, orkar inte vänta. :(

aja, ska snart plugga no. fyfan vad jobbigt det är. BIOLOGI. omajgash, jag hatar biologi, o älskar kemi. Hoppas att det blir kemi nästa år i nationella i no. hoppashoppashoppas.

HAHA, märkte att det typ står "shoppa" på vissa ställen, mhiih ;)

aja, ska dra nu. Ha det fett bäst!

  Jag på entren.

Av Sihena - 16 mars 2011 19:39

läs mitt fetaste inlägg på ittas blogg, alltså hon skriver skit mobbade inlägg, ändå hade hon 455 sidvisningar & typ 200 läsare på en dag (huh?)

CHECKA HÄÄÄÄÄR!

Av Sihena - 16 mars 2011 16:01

          


Byxor - halv skinn & halv vanliga svarta. från ONLY

Blus - Lindex

Kofta - veeet inte (?!) men dom finns överallt så.

halsband - ur & penn / gina (?)

klocka - ur & penn

Av Sihena - 16 mars 2011 15:49

En film made in Landskrona. Som snart kommer eller redan har kommit på bio ( vet inte, men sama eller momo eller sara sa att den kommer i sommar, kommer inte ihåg vem av dom som sa )

Känner ni igen dooom? hehe. :d

trailern :

Av Sihena - 16 mars 2011 15:47

Skämmigaste bilderna ever. Men vad ska man göra när man är trött o inte orkar plugga? JO!

-ta fram kameran o ha "foootooshoooot"

 

Av Sihena - 16 mars 2011 15:26

Sitter nu, kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen. tror jag (?)

Slutade skolan, men gick till skåpen och sedan in till aulan eftersom det var pingis tävling. Me jag var inte med, men jag & sam kollade på. Sedan snackade jag lite med andra för sama körde biljard. Sedan orkade jag inte vara där med så stack snabbt o hämtade mina böcker o stack. (btw pappa ringde också så därför jag "skyndade" mig). Köpte en coooola B-| och sedan ska jag strax äta o sedan plugga -.-

både no & engelska. proooov på fredag på båda två. fyfan o.O

om fyra dagar så häääänder ngt. jo, i will get my moooooney. härligt.

     

     

allt är från h&m, såg de på den nya katalogen. Den visa syns inte sååå bra, men den vita är stickad. aja. finfina.





'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards