Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

hejsan hoppsan

Av Sihena - 16 mars 2011 23:00

Mina kladdisar blev fett goda. Dom e redan slut (fast har gömt 2 så ingen äter dom till imorgon hehe).. ohh jävla damp. min bror kallar mig för feeeeeeeet. HAHAH okej, jag är fet. eller, igentligen är jag normal men ändå. Han mobbar min kropp & utseende vart jag än går. fast jag tar det posetivt, skrattar också och "håller med".

hahhahahahaha tänkte du på en sak. orka att man typ säger så här :

bror - alltså fan vad fet du är.

"svaret" - nej alltså, jag är jäääätte smal.. *börjar gråta*


kan faktiskt tänka mig att några gör det. Men whaaat, alltså. nej men sån är inte jag. Vet jag en sak, så vet jag eller hur? men jag e fan inte tjock HAHA. jag är faktiskt "underviktig" om jag tar BMI test (?!) meeen. ja olönt och berätta det jag nyss skrev om, för jag ville inte komma någonstans med det. hade bara lust o berätta att jag är tjock enlige min bror. haha tycker det är kul. och jag är faktiskt smalare än vanessa hudgens.. har inte lika stor midja som henne, och inte lika stora lår heller för den delen. sååå då måste vanessa vara fetma enligt han? men det är hon inte, jag tkr hon e sweeeeet

Jag i röda shorts, enda bilden jag hittade där jag är "oklädd"- eller i bikini eller vad man kan kalla det (?)




   


and this is vanessa, för er som iiinte visste.


Någon som vet ett bra gym, där åldersgränsen är runt 15 (?) -- och då menar jag inte 18, utan faktiskt 15..

aja, ska snart gå i sova, HEEEJDÅ! :'D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards