Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Sihena - 17 mars 2011 19:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sihena - 17 mars 2011 17:58

eddie går fram till klassens kalender. Han kollar noga och stär där i typ 3 minuter. Vänder sig om och skriker "ooh vi ska på bio, undra vilken"..

alla blir glada. och max springer dit för att se om det står vilken film vi ska kolla på. När han kommer fram så suckar han och säger "alltså herregud, det står att vi har biologi prov, ingen jävla bio"..

eddie - " men det stog ju bio..? biologi.

alla suckar och blir ledsna igen.


 

Av Sihena - 17 mars 2011 17:21

Tyvärr kände jag mig tvungen o låsa bloggen. Orkar inte med fler som kolla min blogg, skirver tråkiga/snåla saker & samtidigt är anonyma. Kan ju söka upp ip. Men kommer inte så långt så jag ser vem personen är . :/

aja, ska dra nu. heeejdå! :*

Av Sihena - 17 mars 2011 11:30

hallåja, tänkte skriva ett inlägg till er som typ kollar min blogg rätt tidigt.

Just nu sitter jag nog och längtar tills jag ska hem. olängtar tills albanskan & längtar till slöjden, hehe, slutar sent pga albanskan. Eller så pratar jag med sama eller sara på våra rundor i skolan. Sedan väntar skolans 3 rätters mat. Oj jag kanske har glömt berätta? Vår skola har fått nytt "system" typ, varje dag får vi 3 olika rätter på matan, ist för 1, så vi själva kan bestämma vad vi vill välja. ex igår (idag, eftersom det här är tidsinställt)  fick vi någon sorts paj, makaroner & korv , potatis & köttbitar, eller vad det nu var. Så ja. det är faktiskt grymt. och vår smörmaskin är fett knas. hahah, vem fan fixar smörmaskin? bara för man ska få smör ifrån en maskin via att trycka på en knapp. hehe. vår skola leker rik. snart ska vi få tv o sånt som visa någonting, vet inte ens själv.  -.-

aja, ska dra nu. ha det fint! :*

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards