Alla inlägg under juni 2010

Av Sihena - 30 juni 2010 12:57

tjalala, nu har jag fixat ny header, vad tycks?  (:


______________________________________________________________


åt precis mat & nu sitter jag här och checkar tv & käkar jordgubbar .. ellens show. HAHAHA det är sånt folk som dansar till "bad romance" HAHAH typ det kommer sånna gamla och sånt , skit sött ;o


yea, och ikväll ska jag & massa andra gå och checka  bio på twilight night. wiie

& jag som ente ens gillar twilight så mycket,  men och.. kollar ändå den nya kanske är bättre. :d

  

bild på mig och lovisa, typ skit längesen ;o <3

Av Sihena - 30 juni 2010 11:55

jo, tänkte fråg vara er en sak.. innan så tyckte jag inte alls om converse, men nu hade jag tänk köpa ett par i vita & ett par blå,, sen kanske ett par lila :d

för jag har lix precis köpt flera par skor & tänkte att jag vill ha ett par converse också ;)


här är en bild på dom blåa



  

vita


  

   & sen dom lila som är där uppe ^



vad tkr ni?

syster har vita, medans jag går runt med kawasaki, lacoste , nike & björnborg.

vilka tkr ni är finast?


hiss / diss?

själv tkr jag hiss


Av Sihena - 29 juni 2010 20:56

idag så var jag på cement, nästan hela dan faktiskt (y'

riktigt skön faktiskt & så jävla varmt ;o

träffade massor av folk :d

& jag har blivit brun. wiiiie :D:D:D


& imorgon ska jag till lund vid 3/4 tiden, sen ska jag till bion klockan halv 6 och kolla på twilight filmerna ;)

japp :)

innan jag kickar till lund tror jag att jag drar ut en stund, maybe vid cement får se :D

någon som vill med?

smsa elr ngt då ;)


jarå, ni får ha det bra & vi ses väl snart ;)


  

ching chong kines, det får bli en gammal bild ;)

Av Sihena - 28 juni 2010 20:01

Hajsan ;d

idag så var jag, bettina, johanna & itta på citta vi träffade agon som vi sen var med :d

träffade faktiskt rätt många :d

iaf, så blev jag riktigt solbränd igår eftersom jag solade typ hela dan & sen solade jag bara lite idag ifall ni ville veta ;)

 

    

inte så bra bilder, men dagens outfit :d

 

Av Sihena - 27 juni 2010 20:51

  


shallalalalala :d

jao, riktig stek & chill dag faktiskt (y'

& jag han aldrig åka till tivolit, orkar nte åka ut till borstahusen. :(

iaf, skit i de, skit torra karuseller ändå & godis & sånt kan man ju ändå köpa på gdisparadiset? :o

:D:D:D:D

kommer lite bilder på när jag & min syrra var ute idag & när jag solade, blev faktiskt brun på magen & ryggen, resten av kroppen blev solbränd :(


& imorgon ska jag nog till citta med betti, får se om jag pallar. någon man ser då, elr ngn som följer med? ;d<3


   smutsigshpegel . :d   itta   itta   okejokej, jag,   jag HAAHHHAHA  


okej

skit sött -.-


  yooo   öhm. :D   hahah inget liv, dansade för mig själv på ngn fett konstigt sätt & itta fick det på bild, men dom kmr nte ut här HAHA  

            

HAHAAHAHAHAHA okej, ja ni behöver ju nte mobba?

allt är på flipp. och jag hade inget liv xd


det finns skit många bilder, men fan vet jag, det går nte & lägga upp ;o


hejdå :D:D:D



Av Sihena - 25 juni 2010 10:08


här får ni en låt som ni kan lyssna medans ni läser ;)

snällt va?    

Av Sihena - 25 juni 2010 00:08

har hittat en riktigt gullig affär, wiiie

& dom har överfina toppar :D:D:D:D


bjuder med mig till er ;d

http://www.melba.se/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=68&category_id=53&page=shop.browse&limit=50&limitstart=0




  

;)

Av Sihena - 24 juni 2010 21:06

nuuu kom jag på vad filmerna hette

HAHA

den där som den tjejen som blev gravid 2 gånger med sin pappa hette  " precious "

& skräck filmen hette " the gratch 3 "

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards