Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sihena - 2 mars 2011 22:27

plugga inför matte prov,

plugga inför matte prov,

plugga inför matte prov,

plugga inför matte prov,

plugga inför matte prov,


..orkar inte. Men måste :(


Oredigerad - Nikon D90

nu när jag gick med i top model, så fick jag lära mig och posa.. visst var jag duktig.. gick ut tyvärr vid finalen eftersom hon andra tjejen var tyras syster.. :@



Av Sihena - 2 mars 2011 19:32

ska strax in och bada. hehe. i badkar. hehe. nej på vinden. hehe. eller är det skönare i källaren.

hahah skoja torrast.se.

nejmne, det är farligt med fjäderörhängen, dom skrämmer en hela tiden, tror alltid, utan flipp, att det är en fågel eller ngt (zogu) mitt efternamn alltså, vilket betyder fågel på albanska hahah valdrin skämtade om det idag i skolan i L6 hos SaN.. alltså hon har blivit skit snäll :|  iaf nog om det. alltså på fredag ska 9orna på kp ha prov i geografi.. ni vet jag tänkte att dom kanske skulle ha ngt skit svår, men gissa vad dom har? kunna alla länder & huvudstäder i europa. HAHAH dör av flabb. Jag kunde hela det "systemet" när jag gick i 4-5an.. och dom har det i 9an. det kommer ju gå bra för dom i fortsättningen. Alltså jag lovar vv är den "svåraste" skolan, ändå får vv dåligare betyg än kp.. jag menar dom gick ut med flest poäng i hela landskrona, och vv gick ut med lägst i medelvärde alltså. föresten har 2 prov i matte, och plus jag började med ett annat kapitel idag.. eller faktiskt igår. och jag har prov i ett helt annat kapitel. alltså jag har typ glömt allt från förra. :|

förra kapitlet vad algebra och det vi har nu är geometri typ räkna ut diametern och omkretsen &aren & andra saker av en cirkel med hjälp av pi. (3.14)ifall ni fattar vad jag menar?

nu kommer dom från kp bara så som ett frågetecken, menmen..

ja nu ska jag gå & duscha. eller jag kanske inte går? kanske flyger? vem vet..

tadadad

 

Av Sihena - 2 mars 2011 17:47

Dag 01 – Om mig Jag är bäst.
Dag 02 – Min första kärlek Min docka jag hade som liten, Miss tjockis.
Dag 03 – Mina föräldrar Ja, de skapade mig. Alltså är de också grymma.
Dag 05 – Vad är kärlek? http://sihenaz.bloggplatsen.se
Dag 06 – Min dag Super-duper
Dag 07 – Min bästa vän Max
Dag 08 – Ett ögonblick öh. Jag åt precis allbran. Det var ett speciellt ögonblick det.
Dag 09 – Min tro Men sluta fråga så mycket, stalkers.
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag Kläder.
Dag 11 – Mina syskon - miss öra & miss nörd.. (HAHAHA)
Dag 12 – I min handväska Hade ingen idag.
Dag 13 – Förra veckan - hade jag sport lov 
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? Men snyggt försök din lilla modebloggare som gjorde denna lista. Detta har du redan skrivit på dag 10!
Dag 15 – Detta ångrar jag Buhuu. Här ska jag berätta min life story. Get a life.
Dag 16 – Den här månaden Har alla tjejer haft mens. Hopefully...
Dag 17 – En första En första...? Vad? En första potatis? Minns inte när det var..
Dag 18 – Ett sista ögonblick Jag är inte död? Jag kan ju inte säga det då? Men om ni menar NYSS så var det att .. hejdå!

Av Sihena - 2 mars 2011 17:35

alltså fyfan vad dåliga dom där "the days" är.. ni vet dom dag 4 .. dag 1

iaf, ska sluta med dom, jag tycker det är helt sjukt tråkiga frågor? så tråkiga att jag inte ens orkar svara på dom.. så, någon som vet en bättre lista med roliga frågor?

Av Sihena - 2 mars 2011 15:21

                 


Blus - från linde 299

ljusrosa linne - ginatricot 99

ljusgrön kofta- gina 150/199 (?)

Regal klocka - på deras hemsida står det 498:- men jag har för mig att jag köpte den för 300.. kmr inte ihåg exakt

jeans

klockhalsband.. (nte ngn av dom på bilden)

svarta convers - kmr inte ihåg varifrån.. men 699

och så pusselarmband.

(;

HAHA, orkar inte ta nya så ni får dessa ist ;)

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards