Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

hittad dag 1-lista. torraste ever. för er som har en sån här lista. GET A LIFE!

Av Sihena - 2 mars 2011 17:47

Dag 01 – Om mig Jag är bäst.
Dag 02 – Min första kärlek Min docka jag hade som liten, Miss tjockis.
Dag 03 – Mina föräldrar Ja, de skapade mig. Alltså är de också grymma.
Dag 05 – Vad är kärlek? http://sihenaz.bloggplatsen.se
Dag 06 – Min dag Super-duper
Dag 07 – Min bästa vän Max
Dag 08 – Ett ögonblick öh. Jag åt precis allbran. Det var ett speciellt ögonblick det.
Dag 09 – Min tro Men sluta fråga så mycket, stalkers.
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag Kläder.
Dag 11 – Mina syskon - miss öra & miss nörd.. (HAHAHA)
Dag 12 – I min handväska Hade ingen idag.
Dag 13 – Förra veckan - hade jag sport lov 
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? Men snyggt försök din lilla modebloggare som gjorde denna lista. Detta har du redan skrivit på dag 10!
Dag 15 – Detta ångrar jag Buhuu. Här ska jag berätta min life story. Get a life.
Dag 16 – Den här månaden Har alla tjejer haft mens. Hopefully...
Dag 17 – En första En första...? Vad? En första potatis? Minns inte när det var..
Dag 18 – Ett sista ögonblick Jag är inte död? Jag kan ju inte säga det då? Men om ni menar NYSS så var det att .. hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards