Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Sihena - 1 mars 2011 21:25


Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.


svar'

Dag 8 - att jag biter i mina naglar, men det är skit fult med långa haha, så.. men vill häldre klippa än bita, ifall ni fattar vad jag menar? Men...ja -.-


Dag 9 - alltså ni kan gärna få bild på mig.. men inte min bästa vän HAHAH, har oändligt många bästa vänner.. nej men, alltså jag har ingen "speciell" bästa vän. Jag hänger med folk jag vill hänga med & de jag älskar, vad mer begär ni? nothing hoppas jag, och jag orkar nte lägga upp 789167982638497 bilder.. ni kmr tröttna. x)



bytheway (btw) bilderna på mig & lollo kmr strax. puss.


Uppdate : mina föräldrar var på center syd idag utan mig, och vet ni vad? jag fick inte mina skinnbyxor som jag ångrar att jag inte köpte. min syster sa att dom va fula så jag ångrade mig, ska fan aldrig lyssna på henne mer, hon har fan ingen snygg stil.. nolife, hon vet inte vad snygga kläder är. :o

SKA FAN KÖPA DOM!!!!!!!!!

SNYGGAST EVER. hahaha, men ni kan få bild heheh på hur dom ser ut,

 

dom jag ska köpa ser exakt ut så, alltså fan vad snygga! :o

heheh, kmr känna mig fettcool. jag menar lix att alla kändisar har dom, & även jag. hahaha. skoja -.-

men , jao. jag ska ha dom!!!!!!!!!!



Av Sihena - 1 mars 2011 21:10

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 6 - Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.


________________________________________________________________


dag 5- jag vill ha en cupcake mer än kladdkaka..

dag 6- sånna som har blont hår, blåa ögon & går "catwalk" hela dan.

dag 7- köpa bostongurka.. sedan köpa en råtta som kunde äta upp det.



Av Sihena - 1 mars 2011 19:09

Somsagt, det var lollo som skrev förra inlägget. och hon är väääldigt omogen för er som vill veta ;) hahah, skoja! :*

Iaf, först gick vi runt på stan, hittade äntligen den blusen jag har letat efter. sedan köpte jag&lollo även örhängen vi ska dela på. typ ni vet sånna fjäderörhängen, o vi tkr de e snyggare att bara ha en, så vi delade hehe. iaf, sedan så gick vi runt med renim & shkurte, hahah sån arab & bosniak. (dom va typ över 17) och så höll dom på med oss först, sen stack renim & shkurte, och sedan höll de på med mig&lollo. HAHA peddo -.- skoja!

Föresten, påväg hem (min bror körde oss hem från skolan.. btw, min pappa va också där. HAHA intressant?) så stannade pappa & ylli vid netto för att handla lite, så satt vi kvar i bilen & kallade på folk vi kände.. hahah kände typ alla som var där.. så gömde vi oss sammtidigt, haha och ja vi är barn no matter what! hehe.

Sen iaf efter renim & shkurte stack så gnällde lilla lovisa att hon va hungrig, och jag kände mig lite snål (den mesta jag hatar är när jag hör folk hungriga) så jag ville bjuda henne på mat.. och vi bestämde först för att gå till donken, men vi pallade inte.. så vi åt inne på ett korvställe ist.. tjockisen lollo ville ha 4 korvar, men för mig räckte det med 2. fast jag sedan köpte en cupcake på expreso house(stavar man de så?) och lollo stressa mig den jävlen. haha. iaf, sedan kom vi hem till oss... tog en liten "fika" eller vafan man kan kalla det, drack,popcorn & kakor för er som vill anteckna! iaf, sen fottade vi lite & kollade solsidan & sedan simpsons. iaf, rolig dag! älskar er LOVISA OHLSSON (jag kan visst stava ditt efternamn) , SHKURTE SYLEJMANI (eller vänta.. jag tror nte det är ditt "riktiga" efternman, tror det var din mammas.. kommer ihåg från maddes) Och  RENIM BADRI (araben) Har inget mer o berätta. lollo stack precis den jäveln. hon blev rädd av min bror tror jag. haha skoja!

Ha det fint nu. bilderna kmr senare! :*

  var bara tvungen att lägga upp den här, mitt hår är helt krylligt. älskar när de e så! hehe. och ignonera mitt vita face.. tror det var när jag var sjuk.. så ja.. och ja jag vet, borde nte säga ignonera mitt face, för då kollar alla.. men ja så ni vet så var de bara för o visa hur mitt hår är ibland. (;

Av Sihena - 1 mars 2011 18:41

^

|

mm, jag vet. skit snygg e jag! (det e lovisa som skriver nu..)   nu e det så att jag har fått stå ut med sihe hela dagen, men det var väl helt okej. HAHAHAHAHHA - jag älskar dej sihena!

nu klaga sihe på att jag stava hennes efternamn fel, men det gjorde jag inte.. eller okej! -fast jag visste att det var fel typ..   mm, men så. dagen: efter skolan så fick jag sitta och vänta på sihe, eftersom att hon ALLTID e seeeeen! sen så stack vi hem, men så på vägen hem så stanna vi ve netto (hennes pappa körde osso) så sitter jag(lovisa), sihe och hennes syrra itta i bilen. men så går där förbi massa människor så visste vi vad dom hette så vi bara: HAAAAJ, hellu! (och typ höll på ooh sånt, sen var där en typ som gick i 5 eller nåt, HAHAHAHHAHA vi bara. hej, du e snygg!   (men flippa!) HAHAH, sihe tykte han va HOOOT! sen så lämna vi itta och våra väskor hemma, (haha, stackars itta!) så träffa vi shkurte och renim. så hitta jag en prao plats för vecka 17 på olofsson. sen så köpte jag och sihe öronhängen( asså vi fick 50-50) hon visar väl bilder sen.. men sen så gick vi lite här och där. så e jag så kräng så jag käka 4 korvar, (sihe bara 2.. + en muffins.. fast jag tog typ lite  ) men sen så hitta sihe ÄNTLIGEN sin efterlängtade blus (Y) så kom vi hem, kolla på solsidan. nu simpsons. men så ska jag hem och käka nu. (sihe kalla mej precis ''outvecklad'' --stavningen--) men aa, ha det AWESOME! -jag finns på facebook, lovisa ohlsson- HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!   

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards