Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Lovisa = är världens snyggaste!

Av Sihena - 1 mars 2011 18:41

^

|

mm, jag vet. skit snygg e jag! (det e lovisa som skriver nu..)   nu e det så att jag har fått stå ut med sihe hela dagen, men det var väl helt okej. HAHAHAHAHHA - jag älskar dej sihena!

nu klaga sihe på att jag stava hennes efternamn fel, men det gjorde jag inte.. eller okej! -fast jag visste att det var fel typ..   mm, men så. dagen: efter skolan så fick jag sitta och vänta på sihe, eftersom att hon ALLTID e seeeeen! sen så stack vi hem, men så på vägen hem så stanna vi ve netto (hennes pappa körde osso) så sitter jag(lovisa), sihe och hennes syrra itta i bilen. men så går där förbi massa människor så visste vi vad dom hette så vi bara: HAAAAJ, hellu! (och typ höll på ooh sånt, sen var där en typ som gick i 5 eller nåt, HAHAHAHHAHA vi bara. hej, du e snygg!   (men flippa!) HAHAH, sihe tykte han va HOOOT! sen så lämna vi itta och våra väskor hemma, (haha, stackars itta!) så träffa vi shkurte och renim. så hitta jag en prao plats för vecka 17 på olofsson. sen så köpte jag och sihe öronhängen( asså vi fick 50-50) hon visar väl bilder sen.. men sen så gick vi lite här och där. så e jag så kräng så jag käka 4 korvar, (sihe bara 2.. + en muffins.. fast jag tog typ lite  ) men sen så hitta sihe ÄNTLIGEN sin efterlängtade blus (Y) så kom vi hem, kolla på solsidan. nu simpsons. men så ska jag hem och käka nu. (sihe kalla mej precis ''outvecklad'' --stavningen--) men aa, ha det AWESOME! -jag finns på facebook, lovisa ohlsson- HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!   

 
 
Ingen bild

din älskade och snyyyyyyyyyggaste friend! (L)

1 mars 2011 18:59

haaaaj sihe, nu ska jag gå. hej då!
men lägga ut bilderna så jag kan ta dem, annars så får du skicka dem på fb! pöss! (L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards