Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Sihena - 9 mars 2011 18:50

Nu har jag äntligen fixat bilderna, vissa är redigerade, och andra inte.

Men det enda jag ändrade var färgnyansen. Så jag har inte ändrat deras

hud eller något med orenigheter, dom har fantastisk fin hud faktiskt!

Bilderna är tagna med Nikon D90, och vi använde samma objektiv hela tiden.

                                                       

Visst är båda sjukt fina!

"Modeller" - Heidi & Margarita

Fotograf - Sihena (jag)

 vi orkade inte copyrighta bilderna, men bara för de betyder de inte att ni får ta dom? frååååga först, eller ett bättre tips! - Ta egna bilder

.. Hoppas ni förstår vad vi menar. Ha det fint.

Av Sihena - 9 mars 2011 18:00

Hejsan svejsan, dagen har varit ganska chill (alltså igentligen hatar jag ordet chill för det låter så... chilli haha skoja, mn det låter skit fult, fast fick inget annat ord i skallen) .. iaf, har träffat heidi idag. alltså hon e lite väck, hon tycker jag e asrolig. hahah? kanske är roligare med vissa folk än med andra? kanske how know.. haha vad leker jag att jag kan engelska. iaf. har precis fotograferat "mina" modeller som reklamerar mina kläder som jag ska sälja på min webbshop. hahah skoja, men ja. Alltså jag loooovar dom liknar äkta modeller på dom flesta bilderna! Helt grymt! Och jag kände inte för att vara med, så jag fotograferade dom iaf, känner att jag vill jobba vidare med det för det är grymt kul! Ska fråga pappa om jag får gå på någon kurs, hade varit spännande faktiskt och lära sig flera grymma saker! Fast ska gå på en grym kurs då såklart, jag menar.. jag har sett bilder från när olika vänner har varit på kurser och det är redan sånna bilder jag kan ta, så antigen en högre kurs eller en bättre kurs (alltså annat ställe) ja.. tror inte ni bryr er, men läs inte då! ;)

nejmne, ska fixa bilderna nu, så kanske jag lägger upp någon här! Ha det vackååårt! :D

 

haha en snabb bild jag tog innan jag fottade flickorna.

OCCCCH jag har inte "bakslick" hahah det ser verkligen ut som det, men jag

har en liten lugg som sticker fram och den kom i mitt öga så jag tog bak allting. såååååå, ja hr ni märkt mina två fina glasögon? :D

.

Av Sihena - 9 mars 2011 16:12

trött så orkar nte skriva nu, får se om jag pallar ikväll

ha det gött!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards