Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sihena - 3 mars 2011 21:26

alltså fan vad fult det låter med outfit? vem fan kom på det ordet? .. den måste vara sjukt töntig då, så som jag är. en fet tönt, jag menar, vemfan bloggar om inte töntar/nördar ? o.O

heheh, iaf. här får ni dagens "look" ;)

  

     

               

Dom facelook bilderna e fett

suddiga, men orkar fan nte ta nya.

Och dom små bilderna är bara till att

klicka på för att få dom större.

Och färgen på spetströjan e helt fel. den är igentligen

rosa/beige.. haha, men ändå


Spetströjan - cubus

Vit tröja (under) -h&m

kavaj - ONLY eller veromoda.. (?)

Skinnbyxor - lindex

klocka- ur&penn

Av Sihena - 3 mars 2011 19:53

Av Sihena - 3 mars 2011 18:49

hejsan svejsan, skola idag och sånt, skit tråkigt. iaf. fick MVG i albanska :D

sen efter skolan så stack vi och fixade lite saker. iaf, sen skulle vi få gäster, hahah dina kusiner shkurte mhaha ;)

skojja, men yllzon, agon & linor kom. hahah, dom killarna stack direkt till badet o så.. efter att jag "lurade" dom HAHA, eller någonting sånt. inget viktigt. iaf. sen linor går runt och kallar på mig hela tiden, fast mitt smeknamn (ani) haha, skit söt. och jag menar, han är skit liten. :) skit söt. nu blev han rädd för mig hahah för jag typ släppte ut en ballong som hade luft i så det lät skit mke så blev han typ rädd. aw. HAHA. iaf, ska dra nu. ha det fint

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards