Alla inlägg under maj 2012

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03

Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar! 

Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN.

SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDROTT till imorgon, ett prov, två stora inlämningar och så ska vi hålla i en egen lektion på idrotten, så måste kunna "replikerna" 



Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________


          

Av Sihena - 29 maj 2012 12:00

 

Av Sihena - 28 maj 2012 23:48

                                               

Av Sihena - 28 maj 2012 23:15

     

Av Sihena - 28 maj 2012 22:42

Juste, köpte en neon rosa hårring som var så feeeeeet! Och sedan också ett riktigt glittrigt nagellack i alla olika färger typ. AWESOOOOOOOOOOME. Så just nu sitter dom och torkar, mina naglar alltså, hahaha. Man måste typ ta 10000000 års lager innan det blir en bra "färg".




3.random.bilder.från.arkivet

     

Av Sihena - 28 maj 2012 22:29

Hejsan, dagen idag har varit väldigt bra. YOLO, hahah som om det hade med saken och göra. lol. 

Hur som, idag var det först skola och sånt, dagen till ära hade jag på mig en ASFIN kjol med en ASFIN "bustier"/topp på, kjolen var vit och toppen svart, skit fint! Bilder får ni senare! Först var det skola, gick skit braaaaaaaaaaaaa. Var fett pratglad idag.. eller ja, brukar jag alltid vara. Men typppppppppppppp lite mer idag, hahahha kommer skratta åt detta inlägget efter jag sparat det alltså. HUR SOM JÄ*LA HELST. så stack jag till stan med dzeneta och försökte hitta någonting till mami som födelsedagspresent, träffade irma och hon gav mig lite tips för hade typ panik visste inte vad jag skulle köpa, så hon sa typ blommor och en tårta eller någonting. Så jag köpte en bukett blommor, chocklad och sedan lite andra prylar (body lotion, body splash, ansiktsvård, krämer, hår olja och wetishar). Kändes som en bra present, är annars skit dålig på sånt. Kom hem iaf och dzeneta kom upp för och gratta min mamma, hahah söt som hon är så köpte hon ett kort också, sötaste. Sedan firade vi hemma och sånt, smarta jag skulle öppna "cidern" och sen så trodde jag att man kunde dra bort den silvriga saken UTAN att den vita ploppen hoppar av, feel me? 

Så jag drog av den och typ vände mig och tills pappa bara " aaaakta, den hoppar upp nu" och så bara SHPLASH, BANG, BONG, DAM, SHLAM.. osv. Så där förstördes våran nya kristall lampa. JAHAPP.. och hela vardagsrummet var översvämmat med cider. hahah okej där krydda jag, kom typ skit lite. 

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Skapa flashcards