Alla inlägg under november 2010

Av Sihena - 30 november 2010 20:58

HAHAH söt rubrik, men de va sån citat jag hittade ngnstans.

iaf, så skrev jag sån inlägg igår men så raderades det, jag vet inte varför.

så blev helt sur eftersom jag kämpade med att skriva det.

iaf, så åkte vi pulka idag med klassen. och de va riktigt grymt kul, eftersom vi va typ 8 på 1 pulka

typ 4 satt på pulkan och resten hade platspåsar på sig och flög efter pulkan ihållande, hahahah. riktigt roligt va de, som vi flööög asså :|

iaf, sen ja, iaf ja alltså ja

mha nejmne, jag ingenting atttttt skriva om för jag orkar inte blogga

har prov på torsdag, so.. :<

riktigt svårt, men orkade inte plugga idag eftersom jag har riktigt ont i mitt huve.

ska nog gå och ta panodil igen, elr ja.. jag tror de, hoppas det har gått 4timmar sen jag tog en sist, för jag har riktigt ont i huvet :|


min logg just nu :

  jag har ju några barn, 10000000 syskon och jag är änka

Av Sihena - 29 november 2010 20:50

hejsan, jag lever bara så ni vet, orkar inte blogga eftersom skolan dödar mig :|

kan inte ens tänka mig hur det kommer se ut i 9an, 1an, 2an och 3an

OHHHHHHHHHHHH :<


egentligen skulle det inlägget blivit på spanska för att jag ska " utveckla min spanska" HAHAHA, men jag kan nte skriva de på spanska helt så jag skulle ta hjälp av google translate, men bara efter " hejsan, jag lever.." så blev det fel, för det stog " hola, vivo.." och det betyder typ jag lever/bor.. och "jag bor inte bara så ni vet" .. :<

iaf, ha det braaa!

__________________________________________________


______________________

i fly with the stars in the skies

i am no longer trying to survive

i believe that life is a prize

but to live doesn't mean you're alive


  OOOOOOOOOOOOOOOOLD PIC.

Av Sihena - 28 november 2010 20:49

nu är min phooone pimpad och klar, för jag glömde gör ett hål till högtalaren så jag har fixat det nu. min mobil ser riktigt kunglig ut med den. :)

iaf, såå har jag duschat nu 3 gånger bara för att få bort de waaxet :|

hoppas det är borta nu, kan inte avgöra än eftersom det ff är blött nu, iaf så tränade jag på en svensk låt som jag ska sjunga på uppsjungningen, ändrade mig till det vackraste jag vet från just a dream

men det är bara eftersom det är lättare att sjunga svensk & att man får bättre betyg, eller det känns som det.. :|

sen så skulle jag ladda ner den låten till min mobil eftersom det är lättare att sjunga med musik i bakrunden.. så jag gjorde de, men så blev jag sugen på att ladda ner några nya freeesh låtar som kom ut på youtube igår, så jag tror dom bara är 1 dag gamla isf, ja.. det va typ 10-15 låtar jag laddade ner, har hittat en riktigt grym sida som uppdaterar varje dag med låtar som kommer ut samma dag.. riktigt fett faktiskt.

iaf nu ska jag dra och träna spanska.. la calle, la cocina, el cuarto de estar.. haha bara några av orden, iaf ha det bra!

  heidi och itta på konståknings träningen

Av Sihena - 28 november 2010 18:21

hejsansvejsan, idag va vi i väla och jag köpte 2 par nya stövlar och dom är riktigt fina alltså jag kan lägga upp bild imorgon eftersom jag inte hinner idag, sen köpte jag även sån pimp my phone haha, min mobil blev skit fet (y)

iaf, va köpte jag mer.. ?

ingenting tror jag, sen käka vi på ikea, sen köpte jag pakeeet tuggumi och massor av klubbor. helt intressant, visst.

orkar inte berätta mer om idag, för nu ska jag in i duschen och försöka få bort de waxet min bror satt i mitt hår, för jag vill inte gå med det så i skolan imorgon.. för det ser ut som fettigt hår, men de e bara wax, men de ser ändå skit äckligt ut -.-

sen så ska jag träna in en ny låt också till uppsjungningen imorgon.. och plugga spanska för jag och sara glömde vår spanskaläxa i fredes så vi ska ha dubbelt så mycket till tisdag.. så det blir svårt, but i will try

ha det fint!

  bloggar genom den här söta saken lite senare ifall jag har tid.

ha det!

'

Av Sihena - 27 november 2010 21:10

man kan vinna riktigt fina skor i mikaelas blogg.

läs på hennes blogg ifall ni vill veta lite mer..

 men du ska anmäl dig till novaqueen.se´s nyhetsbrev.

och kommentera i hennes blogg vilka skor du helst hade velat ha!
have a nice daaaaaay

Av Sihena - 27 november 2010 20:32

ohh fyfan jag dör. det är jäääävligt kallt ute så jag dör.

kom precis hem i värmen eftersom jag va ute med sara, devve och deras kusiner vi va sammanlagt 9stycken. först vi va i wrangelska parken, sen vi stack till saras gård sen vi stack till dammhag.

HEEELT KAAAAAALLT, jag har 3 tjocka leggings & 2 mjukisbyxor, sen 1 linne en kortarmadtröja en långarmad och sen tjocktröja. sen 4 strumpor och sånna fårull skor nu bara för jag frös. och nu ska jag dricka varm o'boy och äta något varmt och gott

föresten så va snön typ upp till knäna där ingen hade gått

miss snowing


ska sova gott inatt med 3 täcken, inte för att det är kallt hemma.. det är skit varmt men ändå jag har den "kalla luften i mig"


nu drar jag och käkar, ha det bra!

 

Av Sihena - 27 november 2010 15:01

ohh mitt hår riktigt äckligt just nu, och det kommer det att vara i några dagar nu.

eftersom min bror "fixade" mitt hår med wax, hahah, sen efter att han hade fixat det så sa han att det va sånt wax som fastnade riktigt länge, och då tänkte jag att om jag duschar så kanske det går bort, men när jag gjorde det så blev hårer ännu äckligare, hahah, så nu står det ut åt alla håll och är helt äckligt & sånt.

så sa han att det inte kommer gå bort på några dagar :|

v  


im not strong enough thats why i fall everytime that im looking at you you got my attention i forgot to mention

Av Sihena - 27 november 2010 14:09

alltså shiiet så mke det snöar :|

det varade i några minuter och då snöade riiiiktigt mke, annars vanligt snöfall.

  mina vantar som jag glömde i balkongen igår, även fast dom va längst inne i balkonen så kom de snö på ;d   en snö'ig bild från balkongen :)

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards