Alla inlägg under april 2011

Av Sihena - 30 april 2011 20:31

ja, havrebollar.. inte chokladbollar! Tycker det har blivit så tråkigt med chokladbollar nu, äter det hela tiden nästan. Och dessutom tycker jag faktiskt ändå havrebollar har godare smak! Men saken är den.. att jag är ensam hemma, och det är helt mörkt, är igentligen inte rädd eller någonting.. MEN, hörde innan gardinerna prassla, och inga fönster är öppet, så det är DET som är det fett läskiga. Och dessutom så rörde sig det posthålet (alltså vafan heter det?) innan, så jag undrade sedan ifall ngn skulle komma o skjuta mig, och sedan undrade jag hur mammas&papas reaktion hade varit när dom hade sett mig i stora rummet helt blodig. (alltså shit vilka tankar man kan ha) ... just nu kom en ambulans/polis körande förbi. Det gjorde ju hela saken ÄNNU läskigare ju.

förfan, jag är rkt sugen på havrebollar ju.. :(

har endast ätit en glassbåt, sedan ett halvt runt bröd med argeta & en kvarts bit tomat. haha. är ju huungrig, men vågar aldrig gå runt i huset själv. Det gör ju saken läskigare när jag ser änglar/"spöken" här hemma..


faktum är, att jag och min mamma har sett exakt samma ängel/"spöke" på exakt samma ställe (?) Alltså hur jävla sjukt är inte det?

Eftersom, jag berättade ju för min mamma om att jag ser det, sedan frågade min syster hur dom såg ut? och då förklarade jag hela historien (den om när jag var ensam hemma) ... och jag blev ju sjukt chokad när mamma sa att hon hade sett samma "spöke" som jag, exakt den förklaringen jag hade sagt & exakt samma ställe jag såg den på... och dessutom gick vi ifrån samma rum (köket) ..

Så jäkla läskigt hus ändå alltså! Men är igentligen inte ens rädd? förstår mig inte på mina tankar alltså... -.-

föresten, idag blev det ingen valborgsfirande, eller vad man kallar det för. Skulle vara med min kusin från början, sedan med ebba, men jag vet inte varför det aldrig blev av.. sedan med heidi & lollo.. men det blev aldrig av.. så nu sitter jag somsagt ensam hemma.. finns ju ingenting ute ändå, den brasan skulle inte tändas, eftersom dom som skulle tända den, var rädda eftersom det var sjukt varmt i la idag, så därför ville dom inte ta en risk aatt bränna hela det stället typ .shit.


haha lol. så långt inlägg. Men så händder det när man är sugen på havrebollar.. :(

Av Sihena - 30 april 2011 19:49

besa

Lördag 30 april 18:22

haha! nene asså jag menar inget dåligt elr ngnting på dumt sett!:O jag bara undra pga att du verkar såklart köpa jättemkt kläder o saker som e dyra så tänkte typ hur du får råd med det, om du kanske e rik?:P hahahaah =)


sv: haha, nej.. men alltså jag tog det inte på ett dåligt sätt, undrade endast varför du ville veta det, eftersom det är så opassande till det jag skriver om på bloggen!

Jag har min barnbidrag jag får varje månad som jag köper det jag vill med, sedan brukar även mina föräldrar & min bror köpa rätt mycket till mig också, när dom hittar ngt fint ifall jag inte är med dom i ex köpcenter o.s.v

Men alltså jag vet inte om jag ska påstå att vi är rika eller fattiga? Eftersom ifall du själv är rik och jag får mindre pengar än dig, så anser du att jag är "fattig" men ifall du får mindre pengar än mig så anser du att jag är "rikare" än dig. (svårt att förklara, men hoppas ni förstår!) Så vet inte, alla har sina åsikter & tankar! Men ska jag vara ärlig, så har jag nog lite mer pengar, kläder o.s.v än dom flesta i min åldersgrupp. finns ju också folk som har mer än mig! Är glad att dom har lyckats i livet, så det är ingenting -jag, du, han, hon, dom-(vi) ska vara "avundsjuka" på, eller att ni som är fattigare ska vara, för ingenting har med pengar o göra, är du god inombords, så kan du minst få lika många pojkvänner&vänner som en vanlig "rik" person. Så igentligen vet jag inte vad det är mer för svar du vill ha. Wish you all the best in life!


Och ja jag vet, jag kan inte skriva så bra texter o.s.v men försökte göra mitt bästa iaf!

Av Sihena - 30 april 2011 16:30



Tänkte först visa min garderob som ngn ville se, men det är rätt stökigt där, orkar inte städa nu, har skit ont i huvet efter mitt solande. (fotade bara ena garderoben, har en annan också som jag delar med min syster.. så sammanlagt har vi 3 stycken, 1 var & 1 tillsammans)

Där jag behåller linnen, det brukar igentligen vara i färgordning, och det är lite längre. Men japp.

    Byxor & shorts. Det finns några bakom där också, men det är sånna jag inte brukar ha på mig sååå ofta.   Jeans & leggings. (ungefär 3 par jeans fattas.. dom är i tvätten ) :(   tröjor & t-shirts       hela garderoben.. eller det finns en liten bredvid, som är lika stor som halva den^^ där jag bevarar linnen & smycken (fanns ju på en bild längre upp)   thomas sabo armband jag fick av min bror idag :D   sjalen jag fick av mamma igår. den är skit söt! :)     Min fina bränna, och - ja, jag vet att bilden är suddig, och bra där bak. Men jag fottade bara snabbt, kollade inte ens i kamrahålet. :p  

FETT VA??!?!? :D  -   Min nya blus, jag glömt visa :p   samma.. bara det syns bättre på detaljerna här.   Min nya jacka jag fick förrigår av mamma & pappa. Den kostar 700kr i hm (i vissa hm affärer är den i rea.. men har sett att i vissa är det ordinare pris ? )     hahah, fina stumpor. :')

Av Sihena - 30 april 2011 15:46

Hola amigoos! Sitter ni i vardagsrummet/allrummet/storarummet/tvrummet o.s.v kalla det iaf vad ni vill! Kollar på ngn härlig film på 4an! Älskar kanal 4, eftersom dom alltid har så bra tjejfilmer! L O V E! haha. Kom iaf precis in ifrån balkongen, har solat hela dan typ. så JÄÄÄKLA skönt alltså. Har också fått riiiktigt färg. Kan visa er senare. Älskar min nya färg. ÄNNU MER L O V E! Alltså det är så L O V E - I G  day today! Det ända fula är.. att mina armar är fett bruna/röda, magen & där vid halsen också. Sedan mina ben är kritvita, haha får aldrig lika mycket färg på benen som jag får på överkroppen, undra varför?

Nej men nu kommer ni få en mongo bild på mig xd

     0mg, jag solade utan bikini. :o

  hahha, i got you! För det gjorde jag inte alls! :'D

Av Sihena - 30 april 2011 11:51

hola amigos.

vi kanske ska flyyyyyyyytta (?)

Efter sommaren.

Av Sihena - 30 april 2011 10:39

besa

Lördag 30 april 10:37

Vad jobbar dina föräldrar med?=) ha det bra


svar:

hejsan besa, vet inte riktigt vem du är. Så därför får du som svar: förlåt, men vad angår det dig vad mina föräldrar jobbar med och vad har det med min blogg o göra? :)
tack, detsamma!

-

Av Sihena - 29 april 2011 20:30

God bless the parents who made me!

Av Sihena - 29 april 2011 18:53

haha fan vad fett! Jag har fått läsare från indien! GRYMT! :D

Tycker bara synd om dom som kollar min blogg som inte kan svenska :(

Vet någon, någon grym funktion där man kan översätta bloggen om man vill?

  WOOHO, I have got readers from other countries to. Guess if I am happy? :D

And i will soon get a function for you, so you can translate the text in my blog!


( HAHA i wish att min gramatik var bra? Fick dock översätta typ 2 ord, för visste inte hur dom stavades.. )

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards