Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Sihena - 18 mars 2011 23:02

ALLTSÅ.. vet någon vart dessa jeansen finns? Från h&m, och det är dom från bilden ja la upp tidigare.

 


Av Sihena - 18 mars 2011 21:03

hejsansvejsan, kollar varning för barn nu, hahah dom e skit skämmiga. "varför kommer barn ut ut stjärten" , den frågan kom precis, men frågorna är FETT skämmiga, men vill ändå kolla för dom e rätt roliga.

ska dra nu, hejdå! :')

 

Av Sihena - 18 mars 2011 20:07

     

Nikon d90' - foto tagna av mig.


precis bakat några söta, små & goda kladdmuffins!

ohhhhhhhhh!

Mycket gott om man samtidigt kollar på trean, 101 sätt att åka ur en game-show.

Första gången jag kollar på den, men ändå sjukt grymt! kanske mina kladdmuffins som gör det speciellt? i don't know




Av Sihena - 18 mars 2011 18:47

ohhh, ääälskar hm, dom har fett fina kläder samtidigt som det är riktigt billigt!

Här är några tips från mig till er.

  Allting är från h&m, från vuxen avdelningen, förutom den vita, panda, magtröjan, för 79. Men va tvungen o ha med den, den är sjuuukt söt!

oooh, längtar tills jag får mina peeeengar.  Vad tycker ni då? gillar ni h&m ?


H&M  

Av Sihena - 18 mars 2011 14:50

tjenare hejsan. Kom precis hem från skolan. Har haft 2 prov & en show. ohh, sjukt jobbigt. Vår uppvisning gick suveränt, tycker jag! Våran var den längsta & så, jag frågade även andra vad dom tycker (och våras klass är sån som verkligen berättar vad dom tycker & tänker) dom sa att den va grym, men att vi va lite slöa efter mattan. Men vi var alldeles för tidiga om man jämför med låten, så vi var tvungna o vänta där ett tag. så det var det enda felet. Annars gick det sjukt grymmt! :')

Vår lärare spelade in o antagligen får vi snart se den. Ska se om jag kan fixa den till mig själv också. (alltså så hela klassen får, hade varit grymt) Proverna gick bra, engelska & no. fast hade övat mer på no så det gick bättre än engelskan tyckte jag. anyway, ska snart baka e fett sugen på kladdkaka. Kan inte shoppa på hela helgen, även fast jg tänkte dra till helsingborg & så, fast jag får mina pengar den 20nde tror jag, men jag kommer få de den 21a den här månaden eftersom det är söndag den 20de o då jobbar inte dom. så får väl den 21.. vilket blir på måndag. uff! har fan inte ens 100 kr kvar nu. hahah, men jag har för det mesta bara ätit ute o sånt för mina pengar, har köpt en del också men aja. Ska dra nu.pusssssssssss :*

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards