Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sihena - 10 mars 2011 21:42

tjenixen, glömde berätta om att vi fick "undersöka" och skära i ett grishjärta, eller igentligen oxhjärta.. eller jag vet inte exakt vad det var, för först sa vår lärare gris, sedan ox. så jag vet inte riktigt. hahah vi var runt 10 personer i våran grupp.. och ingen vågade röra den, tillsist var det bara 3 personer kvar, jag, william & filip r. hahah fast filip stack efter ett tag. hahah vi skulle typ hitta kammaren & olika saker i hjärtat, den stank fett mke, men det var "intressant" haha, jag lekte keshe doktor där, välkommen till operationssalen miss oxhjärta. skoja. xd

nejmen, jao. det var nog det enda jag hade och berätta. Ska fortsätta plugga nu. ha det fint! :)

 

en fett gammal bild. lägg märket till att bilden blev fett konstig, haha kolla mitt ben (?!) den e typ heeeelt sne ? fast va nte oroliga jag kmr från jorden ;)

haha nejmen, jag vet nte vrf det blev så!


Bilden är tagen vid konsthuset i landskona på landskrona karnevalen med renara, corre, amanda, terese & bettina. just vid det tillfället! :)

Av Sihena - 10 mars 2011 17:59

hallåja! hur är det med er idag? själv är det super fint, bara lite halv trött.. och ledsen, åt den sista biten av prinsess tårtan idag efter skolan :( fast har ätit så min mage håller på o spricka i 2 dagar. hahah ingen annan gillar tårta i min family. sjukt eller hur? iallafall.. onödig information visst? menmen. ska iaf snabt gå snabbt o plugga engelska, eller igentlgen nte snabbt, kommer ta mig minsta 3 timmar. anyway, imorgon ska jag, shkurte & flera ut o äta i stockholm, hahaha. kommer inte ihåg vilka "flera" det var men ni får väl reda på det imorgon, eller jo renim & sara var två andra. sen var det några mer också.. iaf. alltsåååå?

vart kommer mina läsare ifrån? jag menar allvar nu. jag fick 35 läsare igår. hahah kändes mycket för mig, för den här månaden får jag runt 20 läsare, o de mesta jag har fått är 180 läsare. men ändå. känns lite läskigt och stalki-gt, ut när folk jag nte känner följer mitt liv i text & bild? :s anyway, orkar inte skriva långa inlägg även fast det här var det, men ska nu dra.

 

Av Sihena - 10 mars 2011 15:43

tjenixen på er alla. Kommer med lite goda nyheter.. (för mig) jag vann nämligen en till tääävling WOOOOHO :D och än så länge så är de det bästa priset jag har vunnit, ni får veta det när den kmr hem :D

iaf, fick lite nya kommentarer som jag såg nu, så tänkte svara på dom! :)

föresten, sökte upp era ip och märkte att någon kommer från åstorp & lund, undrar hur ni har hittat hit, hade varit kul & veta :D


iaf..


stina

Onsdag 9 mars 19:47

har du tagit bilden? :oo fett snygg iaf.
vill nte va sån som härmar men kan du inte visa i ett inlägg hur du fotar dt? riktigt härligt fan ;ooo



81.234.196.178



Mannen i din brevlåda

Onsdag 9 mars 19:32

Du behöver väl fan inte sminka dig, vad är du 10 år eller?


 213.114.13.100



svar till stina - Hejsan söte, ja det är jag som har tagit bilderna. Man tackar :) hehe nej det är lungt, ja jag kan visa hur jag tar bilder snart när jag orkar! :) Ha det fint!


svar till "mannen i din brevlåda" - näämen hejsan, för det första låter du fett "otrevlig" och kaxig, känner igentligen inte dig så ska inte dömma. Och jag fyller 15 om ngn vecka/månader så 10 är jag verkligen inte! Och jag överdriver inte med smink heller, det jag tar är mascara o lite sån rough på kinderna. Så nu vet jag inte vad

det är du menar med "du behöver fan inte sminka dig" ? så kan inte riktigt svara på din fråga eller vad det nu är du vill med din kommentar. Iaf, hoppas du får en fin dag i Lund!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards