Alla inlägg under augusti 2011

Av Sihena - 31 augusti 2011 16:03

This one's for you and me
Living out our dreams
We're all right where we should be
Lift my arms out wide
I open my eyes
And now all I wannna see
Is a sky full of lightets, a sky full of lighters

 

Av Sihena - 31 augusti 2011 15:10

                    Älskar denna outfiten på ngt sätt. Påminner om gamla tider. Måste tacka lookbook för att den finns, och alla personer som ger mig en grym inspiration.

Av Sihena - 30 augusti 2011 19:08

Glad bajram till alla mina kära systrar, bröder, vänner, släktingar och framför allt min familj! Önskar er alla en god fortsättning, och hoppas bakllava'n smakar ;)

 

Av Sihena - 29 augusti 2011 21:39

Hola amigos!

Efter skolan, eller typ snarare ett bra tag efter jag kommit hem från skolan, så stack vi till Center Syd. Efter gårdagens (eller, var det igår?) köp, så kände jag inte för att bränna mer pengar, men ändå så köpte jag ett par skit fina byxor, ett par jeans, en riktigt gullig topp, 3 par leggings, hårvårdsprodukter och samt mc-mat, mhehe. Bränt flera hundra idag, men stuffsen var öööver fina, so i approves it. mhehe.

"massa" bilder från stuffsen'

  den militärgröna toppen, asfin irl.   byxorna, reedigt fina. Dock lite stora, men får vika in dom..       jeansen'  IN LOOOVE       Sen det andra linnet jag köpte igår (berättade ju om att jag köpt 2 st, så den jag hade på mig på "dagens" idag, var den ena, och här är den andra.) Samt mina högmidjade shorts, som jag inget annat än avgudar.   ..tillslut, en väldigt nöjd tjej!


väldigt kär i mina nya saker, dock en negativ sak.. har ingen mer plats för jeans och byxor i garderoben mer, det är fullt på hela "jeansavdelningen, samt byxor" köpte en massa på den senaste tiden.. :|


btw- jag vet att oftast mina bilder blir röda i mitt rum, men det är ingen mindre anledning än att jag faktiskt har en röd lampa, so thats it!

Av Sihena - 29 augusti 2011 15:17

skola idag och sånt, sista lektionen var det början med våra kurser. Men jag&sara snackade mest med laurant och amin, hade ingenting och göra, eftersom vi redan har gjort allting.Och nu är jag äntligen hemma, så jäävla kallt ute, så ska gå o' göra ngt gott o äta + varm oboy nu, yummi.

dagens: Älskar byxorna, samt linnet & mitt nya favorit halsband. INLOOVVE.

  Halsbandet kommer från albertsguld (tror jag?) och linnet är från hm.

Av Sihena - 28 augusti 2011 19:59

Hejsan, glömde uppdatera igår, så skrivernu ist för igår. Ja, först var vi på väla, och dom har precis öppnat nya väla, och vi var där typ. Det var JÄÄÄÄÄVLIGT snyggt alltså! Men köpte inte mycket mer än 2 halsband, och 2 linnen med tryck på, sen köpte jag dessutom en massa jävla dricka när jag gick runt väla också, typ runt 2 liter samanlagt, dvs 4 drickor (festis, ischai, slush och powerade). hahah, orkar inte. Efter väla så stack jag, och en massa tjejer hem till ajla, för en typ myskväll med middag (iftar) och allting. Det var jävligt roligt! :D:D:D:D tusen taaaaack Sara, Sama, Amina, Ajla, Ema, Edvina, Melisa, Nora och Irma.

  Wlera, och jag! ;*

Av Sihena - 26 augusti 2011 15:28

"Hejsan hoppsan"

Sitter o äter tobleroone vit medans jag fixar lite bilder.

Vit choklad är typ det goooodaste. intressant, huh.

anyway, rätt skön skoldag idag ändå. hur som, så hade vi metors tid i slutet, skit jobbigt. Vi skulle typ ändra reglerna, och sätta dit nya av skolansregler.

haha btw, påvägen hem så cyklade vi typ där vid elias, och sen så var det en man som stannade mitt på gatan med sin bil, så vi körde typ förbi, så höll han på o rengöra fönstret, så det kom sånt vatten&skum på oss typ, så vi skrek lite. Sen så när jag skulle svänga in mot mig med sara, så kom samma man samma väg och rullade ner fönstret, sen så skrek han "tjeeeeeejer" åt oss, och börja le skit mke. hahah som vi dog. så jv nördigt. vilket huve alltså. -.-

aja, nu ska jag dra och äta taaaaaacos. byebye.

   

Av Sihena - 25 augusti 2011 20:50

Just nu, sitter jag och äter glass, saaandwich. Samtidigt som jag lyssnar på Beyonce. Känner mig riktigt sugen på milkshake alltså. Typ oliver's milkshake, med smak av bilar och piggelin. Så längesen jag drack det sist.. eller ja, det var faktiskt igår, när jag var ute med heidi. Men ändå. Har föresten precis läst färdigt på glosorna, tar hjälp av en hemsida där man får hjälp med glosorna, dom typ förhör dig, och jag tycker det är riktigt lätt via den hemsidan. Hemsidan heter http://www.laxor.nu/ ifall ni ville veta. Kan typ alla glosorna, förrutom att jag blandar ihopg Cómo och Qué.. så jag skriver typ "Cómo has hecho?" fast man ska skriva " Qué has hecho?" haha.. fast får snart in det i huvet. 

update: klockan har nu passerat 20 över 9, för jag glömt spara inlägget -.-

  愛你的微笑

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards