Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Sihena - 6 mars 2011 23:24

Här kommer bilderna från festen i hbg. Fick tyvärr inte bilder med alla jag träffade, men fick iaf med rina, albulena & shkurte. Dummar mig på dom flesta bilderna, men ni får nöja er faaaktiskt..iaf här är dom:

  Jag, rina & albulena   ita och shkurte   jag, shkurte & rina

rina & jag.. hahah försöker göra sån sak , med luften så mobba nte för så jag ser ut. :o

 

Margarita

 

Jag & rina :*

                               

Sån tur att vi kom ut när ingen var ute. :D

                                   

Av Sihena - 6 mars 2011 23:09

Hejsan, kom precis hem från festen, fyfan har MEGA ont i mina ben, fyfan kommer snart gråta. nejmen, iaf hade jätte trevligt & fett kul! Träffade rätt många, så det var kul! Några bilder kommer snart, men fick inte med alla jag träffade. tycker det är rätt synd, men jag kan ju nte spola tbx o påminna mig själv ju? hehe, dansade en hel del och träffade ännu mer på dansgolvet. men vissa orkade jag nte hälsa på. HAHAHA hoppas inte ngn av er läser nu, men ifall ni läser så ska ni veta att jag älskar er ändå! hehe puss.

alb ♥ merg.... HAHA så söta.

Ska lägga upp lite bilder nu. tog inga på när vi dansade, men ni får ändå några. heheh, dom kmr i nästa inlägg.. ska först bestämma vilka jag vill lägga upp x)

Av Sihena - 6 mars 2011 14:37

hallåja! Håller på och fixar mig inför festen, har precis pratat i lur med ebba i 1 timme, heheh fast hade snackat längre om jag inte skulle fixa mig. iaf, har hunnit platta mitt hår, fixat naglarna & bestämt sminkningen. Jag hatar när nagellacken av en viss färg har torkat ut, just idag behövde jag röd, eftersom jag har en röd rosett på mina pumps..så det hade "matchat" men såklart så var den uttorkad -.- tog lila ist..haha, passande? -nej!

vet ff inte hur jag ska ha mitt hår -.-

om jag nte kommer på innan halv 6 så ska jag bara ha det släppt. Ska iväg o klippa mina toppar nu.. stör mig på dom :@

HA DET VACKKÅÅRT! :'D

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards