Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

hejsans svejsan. OBS fett långt inlägg -.-

Av Sihena - 1 mars 2011 19:09

Somsagt, det var lollo som skrev förra inlägget. och hon är väääldigt omogen för er som vill veta ;) hahah, skoja! :*

Iaf, först gick vi runt på stan, hittade äntligen den blusen jag har letat efter. sedan köpte jag&lollo även örhängen vi ska dela på. typ ni vet sånna fjäderörhängen, o vi tkr de e snyggare att bara ha en, så vi delade hehe. iaf, sedan så gick vi runt med renim & shkurte, hahah sån arab & bosniak. (dom va typ över 17) och så höll dom på med oss först, sen stack renim & shkurte, och sedan höll de på med mig&lollo. HAHA peddo -.- skoja!

Föresten, påväg hem (min bror körde oss hem från skolan.. btw, min pappa va också där. HAHA intressant?) så stannade pappa & ylli vid netto för att handla lite, så satt vi kvar i bilen & kallade på folk vi kände.. hahah kände typ alla som var där.. så gömde vi oss sammtidigt, haha och ja vi är barn no matter what! hehe.

Sen iaf efter renim & shkurte stack så gnällde lilla lovisa att hon va hungrig, och jag kände mig lite snål (den mesta jag hatar är när jag hör folk hungriga) så jag ville bjuda henne på mat.. och vi bestämde först för att gå till donken, men vi pallade inte.. så vi åt inne på ett korvställe ist.. tjockisen lollo ville ha 4 korvar, men för mig räckte det med 2. fast jag sedan köpte en cupcake på expreso house(stavar man de så?) och lollo stressa mig den jävlen. haha. iaf, sedan kom vi hem till oss... tog en liten "fika" eller vafan man kan kalla det, drack,popcorn & kakor för er som vill anteckna! iaf, sen fottade vi lite & kollade solsidan & sedan simpsons. iaf, rolig dag! älskar er LOVISA OHLSSON (jag kan visst stava ditt efternamn) , SHKURTE SYLEJMANI (eller vänta.. jag tror nte det är ditt "riktiga" efternman, tror det var din mammas.. kommer ihåg från maddes) Och  RENIM BADRI (araben) Har inget mer o berätta. lollo stack precis den jäveln. hon blev rädd av min bror tror jag. haha skoja!

Ha det fint nu. bilderna kmr senare! :*

  var bara tvungen att lägga upp den här, mitt hår är helt krylligt. älskar när de e så! hehe. och ignonera mitt vita face.. tror det var när jag var sjuk.. så ja.. och ja jag vet, borde nte säga ignonera mitt face, för då kollar alla.. men ja så ni vet så var de bara för o visa hur mitt hår är ibland. (;

 
 
Sandra

Sandra

1 mars 2011 19:29

Ursäkta för att det har tagit sån tid men vinnaren av dagens blogg är nu utsedd! Besök min blogg för att se om det blev du! :)

http://selb.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards