Alla inlägg under mars 2011

Av Sihena - 28 mars 2011 15:03

Hejsan, idag så var det ju skola. Fast när jag kom fram fick jag reda på att vi hade 2 timmar & 10 minuter håla. Fuck. Så jag och några tjejer bestämde oss efter ett tag att gå ut, precis när vi kom ut så sa sara att vi skulle ta bussen runt landskrona, men ja, vi åkte till stan & sedan gick vi in till espresso house och fikade, älskar deras cupcake & vanilj latte.

sen efter de så var det skola som vanligt, och nyss kom jag hem! :)

       


Hundra bilder i know, men kan aldrig fotta bara 1 bild och t.o.m få med allting -.-

btw. dom 2/3 sista bilderna är tagna på morgonen, så det är därför jag ser extremt trött ut.. :/



blus- lindex

jeans - h&m

skärp - h&m

underlinne - h&m 

klocka - ur&penn

ringar - från alla olika ställen.Men fråga ifall ni vill veta vart en speciell ring kmr ifrån.. jag bits faktiskt inte. ;) .. eller?


Av Sihena - 27 mars 2011 22:03

  Nu ska jag sätta mig ner & kolla film.

- the perfect man

Hoppas den är bra, återkommer med resultat om hur den var.

Av Sihena - 27 mars 2011 11:10

ellis

Söndag 27 mars 10:56

hehe vad är vinäger?


sv: Hej ellis. Jo vinäger är typ.. en ättika som framställts ur vin, cider eller öl, tror också från äppelcider. Och det är en sur vätska typ, som folk brukar ha i sallad o.s.v Vissa använder också vinäger till håret, vilket gör att det glänser & blir starkare. (inte för att det har med saken o göra, men ändå)

Finns nog inget mer o berätta, eller du kan ju alltid google det? ;) Eller så får du en bild:

 

Hoppas du vet vad det är nu?



Av Sihena - 26 mars 2011 20:18

MOT ACNE OCH FINNAR:
1 citron
1 dl vatten
2 msk vinäger


Blanda ihop ingredienserna och badda sedan noggrant ansiktet med detta. Fokusera på områdena där du ofta får acne eller kvisslor. Den här ansiktsmasken innehåller rikt med C-vitaminer vilket gör att du ser både piggare och fräschare ut. Dessutom arbetar den sig in i porerna och avlägsnar överflödigt fett som oftast leder till acne. När du tar bort masken skall du rengöra ansiktet med ljummet vatten.

Av Sihena - 26 mars 2011 19:48

Hejsan, sitter ni med en hemmagjord ansiktsmask.. endaste anledningen är eftersom jag har hud som är lätt irriterad och jag är allergisk och sånt. Så varför inte göra hemma gjord då? :)

aja, kollar också tv & sånt nu. annars händer inget speciellt.

  kolla dessa söta klänningar från h&m.. och kolla priset, SJUUUKT billigt! :o

Av Sihena - 26 mars 2011 16:20

hahah fick innan reda på att min bror säkert kommer bli min basket tränare? HAHAHA. det var faktiskt lite roligt. jag menar.. jag är ju bättre än han? ;)

haha not, men han var nämligen bäst i landskrona på basket (finns ju bara ett lag ändå) så han får träna tjejlaget. HAHAH.

 

Av Sihena - 26 mars 2011 16:12

ja, kär var rätt ord tror jag..
låt bilderna förklara.


     


                     

Ohh, längtar redan till nästa månad. Det här hade varit mitt om jag inte hade köpt allt onödigt den här månaden, hade ju kunna ha det här i min garderob ist? .. ajja får vänta tills nääästa månad. *suck*

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards