Alla inlägg under mars 2011

Av Sihena - 29 mars 2011 21:05

ofta, klockan är endast 9, och jag är fett trött?

Föresten, mamma köpte 3 nya sportbhar till mig idag, 1 svart & 2 vita (fast 2 olika modeller då såklart?)

aja, ska gå o sova innan jag somnar framför datorn

Ha det finast! :)

  jag & syster.

Av Sihena - 29 mars 2011 20:36

hann aldrig ta bilder på dagens, men ni får bilder ändå.

  

Den här toppen/linnet/blusen .. ja kalla det vad du vill


Sånt här halsband, fast i guldplatterat eller vad det nu heter x)


Och sånna här paljett leggings.    


Hann som sagt inte ta foton på mig, så jag samlade på mig från google. Men ni får ändra det i er hjärna lite, så kmr ni förstå hur jag gick runt idag.. :)

Av Sihena - 29 mars 2011 18:13

ja, jag skriver svar till olika frågor via inlägg nu ist, har börjat med det nu, eftersom det är lättare för er o se vad jag har skrivit.. :)


Fråga:

hej tjejen jag brukar läsa din blogg och tycker om den. men kan du inte ha inlägg när du pratar som anagina eller? svara snälla1 För att jag älskar din blogg P:S en tjej från LA


Svar:

Hejsan! :)

Kul att du gillar min blogg & läser den, det gör en glad faktiskt! :D

Ja, klart jag kan göra. Men hur menar du med att jag ska prata som anagina?

hehe, klart jag svarar till mina kära läsare xd

aw, tack sötis! :)

oj, nu blev jag nyfiken om vem detta kan vara?   

Ha det fint! ♥


Av Sihena - 29 mars 2011 17:14

Hejsan, hemma från skolan vilket är rätt skönt. Någon som direkt inte är skönt är att vi har många prov & inlämmingar & läxor den här veckan. usch. Hade rätt rolig dag i skolan. Sen i slutet hade vi disa-kurs/disa-grupp och så. :)

Sedan så gick jag hem, eftersom min bror sa att pappa inte var hemma. Men det gjorde ingenting eftersom sara, amina, ajla & sama också skulle gå hem (va vi ngn mer? kändes som om vi var flera) iaf, så kom jag hem & åt mat, o nu tar jag det lungt innan jag ska börja plugga. Dom 3 senaste dagarna har jag inte orkat leta på nätet efter nya saker/sips/videor/bilder/citat o.s.v har verkligen inte orkat. Men ska försöka komma med något nytt. oh så tråkigt det blir utan new stuffs. (right amina?) HAHAH, skoja men nu måste jag faktiskt dra. SEYA! :)

 

den är faktiskt rkt söt. wii

Av Sihena - 28 mars 2011 20:55

 

HAHAHA, albaner stavar verkligen bra.

Av Sihena - 28 mars 2011 19:04

hallådär i stugorna. Hur mår ni idag då? Tidigt ni läser min blogg, trodde ni ff satt o mjölkade korna o matade grisarna. Men whatever. ps. skicka lite mjölk till mig också här är min adress:

Sihena Svensson

Götagatan 6b

41577 Uddenäs.

tackohej.

haha liv? nej.

me iaf, gjorde precis smulpaj, o den blev faktiskt sjukt god. Redan halva kakan är redan uppäten, viktig information jag ger er ellerhur? iaf, ska nog strax ta en bit till o sedan fortsätta plugga på det jobbiga. usch.

puss o hej, leverpastej

  jaaaha! :D

Av Sihena - 28 mars 2011 17:05

oh, kom på att jag har prov imorgon. måste plugga. FAN. och jag kom på det precis. OHH! wish me luck!

Fan, måste hitta mina spårlöst försvunna solglasögon också. crap. -jag menar, det är ju hur jävla soligt som helst nu ju? :o

  min störda syster leker ngt med sitt äpple -.-

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards