Alla inlägg under mars 2011

Av Sihena - 16 mars 2011 15:26

Sitter nu, kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen. tror jag (?)

Slutade skolan, men gick till skåpen och sedan in till aulan eftersom det var pingis tävling. Me jag var inte med, men jag & sam kollade på. Sedan snackade jag lite med andra för sama körde biljard. Sedan orkade jag inte vara där med så stack snabbt o hämtade mina böcker o stack. (btw pappa ringde också så därför jag "skyndade" mig). Köpte en coooola B-| och sedan ska jag strax äta o sedan plugga -.-

både no & engelska. proooov på fredag på båda två. fyfan o.O

om fyra dagar så häääänder ngt. jo, i will get my moooooney. härligt.

     

     

allt är från h&m, såg de på den nya katalogen. Den visa syns inte sååå bra, men den vita är stickad. aja. finfina.





Av Sihena - 15 mars 2011 18:19




hahha, tycker del 1 är mer organiserad & bättre! Men Del 2 är också rolig, men på ett annat sätt. Men fyfan vad grymma dom är som kommer på sånthär! LOOVE TO YOU GUYS

Av Sihena - 15 mars 2011 18:18

Av Sihena - 15 mars 2011 16:57

hejsan svejsan, fick en kommentar innan.


MP

Tisdag 15 mars 16:31

Fina kläder på en söt tjej:-)


För det första så skriv ert riktiga namn så jag vet vem ni är (!!!)

och tackar :')


Men, när jag söker upp ditt ip så kmr du från gävle (?)

Du går på universitet i antigen uppsala eller gävle (eller så tar du bara bredband därifrån, eller så bor du nära ngn av dom) Står även vilken gata du bor på.. men tänker inte skriva upp det här. Och att antigen du eller ägaren till ditt bredband heter Patrik Carlsson. Hittade även alla hemsidor du gått in på (eller inte alla, men några) sedan även ett telefon nummer, men vet inte om det är ditt? heheh, hittade rätt mke information nu, som jag annars inte brukar hitta. Eller det händer ibland.

så snälla skriv era riktiga namn nästa gång. orkar inte söka upp ip-nummer o blablabla.


Av Sihena - 15 mars 2011 16:18

  Tröja - Gina tricot

Byxor - Lindex

Flätat svart skärp - tror h&m ?

klocka - Ur & penn


inget speciellt har hänt idag. skola o sånt, sen hade vi disa kurs. aoo

ska dra o äta nu, hejdå ;)

Av Sihena - 14 mars 2011 19:58

hejsan svejsan, precis tränat här hemma lite. eftersom vi har några maskiner & sånt, även gymboll & hantlar. Så det passar bra för mig. Har även lite visningar på några bilder jag fick av min sjukgymnast. Och dom e rkt grymma! Behöver komma igång o blir lite mer hälsosammare hehe. och mer träning. haha kommer säkert göra det idag, sen tidigast om minst 1 månad.. :| iaf, efter det ska jag plugga lite o så. Annars har jag ingenting nytt o berätta. Var på utvecklingssamtal idag, gick bra (y) men hatar att hon pratar om ngt jobbigt o en halvtimme. Alltså ngt heelt ointressant. - ja nu skriver jag en punkt, säger hon ttyyyyp.

oh, imorgon e det disa kurs.

Och vi ska vara färdiga med vårt program. ( saaaara glöm inte bränna cd du fick av stefan )
*hoooppas du läser det här*

aja, ska dra nu. ha det fint!

  outfit igår.


mörkblå magtröja - new yorker

gul blus - gina

jeans - lindex


dagens orkade jag nte fotta, hade gråa adidas mjukisbyxor & en mörkblå tjocktröja (inget vettigt o fotta ju?)

Av Sihena - 14 mars 2011 18:20

ooh hatar att just dessa finns bara på nätet, eller i ngn stad där jag nte känner till vart alla dessa finns på ett ställe, synd att affären inte var här nere. Hade blivit deras stamkund. :(

           


Gillade gucci skorna fett mke, meeen måste spara ngn månad om jag ska köpa dom. men dom e fett snygga! Och den plånboken eller den andra gucci som har jag tänkt köpa ett tag nu.. ngn av chanel eller gucci plånboken ska jag ha, får bara se till att spara lite. Dom e ju nte sååå billiga ju, men fett snygga :')

Av Sihena - 14 mars 2011 18:01

torrast!

Vad sa marsgubbarna när de landade på jorden?
- Hej jordgubbar!


En av mina favoriter!

En blondin var på ett museum och kollade på tavlor.

Blondinen:
- Men usch, vilken gräsligt ful tavla.
Gästen:
- Ursäkta, men det är en spegel.


En blondin gick in i en tygaffär och säger till expediten:
- Jag skulle vilja ha gardiner till min dator.
Expediten svarar:
- Men datorer behöver väl inga gardiner?
Blondinen svarar:
- Men halllåå?!?! Jag har ju Windows?


Såja, det var några.. vill ni se mer? kolla här då.

Eller.. vill du häldre kolla in andra roliga saker folk hör på stan? alltså tjuvlyssning? Kolla här då.


 





'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards