Alla inlägg under april 2011

Av Sihena - 29 april 2011 18:32

*  Har du crosstrainer eller någon gymcykel hemma? Kör en kvart/tjugo minuter på den varje dag. (Eller så mycket du orkar) För mig blir det varannan/vartredje dag heh.. Men det är också bra :)

* Gör situps, plankan, armhävningar, rygglyft för att få lite slimmad look. Bestäm själv hur många du vill göra men kanske 10x3 om du inte är van att träna? Sen är det bara att bygga på

* Försök sluta ät godis.. Köp hem mangos! Så sjukt gott, och det kan du ta istället när du är lite sötsugen. (Självklart måste man ha choklad ibland det vet jag också men försök dra ner lite heh..)

* Ut och powerwalka! Sätt på din favoritlåt på ipoden, sätt på dig några sköna kläder och ut och gå snabbt! Det rensar tankarna, gör så att du känner dig "friskare" plus att det tränar kroppen samtidigt ;)

* RUMPÖVNINGAR!!!



(KKKOPIERAD FRÅN EN GRYM BLOOOGGISH)

 

Av Sihena - 29 april 2011 17:16

Alltså jag dör av flabb, när folk skriver ett inlägg på sin blogg.. och frågar vilken dag det är? HAHAH. Alltså det är sant. Det finns ju funktioner på datorn & samt kan man se det när man skriver ett inlägg :o hahah. så sött ju.



Föresten, jag har vunnit en riktigt grym tävling! Det jag vann var en parfym & ett armband som var riktigt fint! :'D Tjejen som har ordnat tävlingen är så himla gullig, så hon förkänar en länk iaf. Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till hennes gulliga blogg!



Praodagen:

Jo, dagen idag har varit så himla slitsam & jobbig. Idag fick vi göra så mycket mackor, haha, och fick kasta kartonger, har fått så jävla många sår på min arm så det inte är sant. haha sedan fick jag hoppa inne i en "container" för att få ner kartongerna, hahah det kändes skit konstigt, men det var samtidigt "kul" haha. Sedan vi gjort andra caffe uppgifter. Jag råkade servera en caffe till fel person idag, hahah, så han som igentligen skulle ha den, viftade rkt mke med händerna och kallade på mig, samtidigt som jag skulle ge den till ngn annan. haha fan vad pinsamt, men jag bad om förlåtelse ändå. xd

btw, har riktigt ont i min mage nu, har druckit 3 islatte. SÅ JÄÄÄÄÄKLA GODA!!! Det var många som kom till e-house idag. Kom några jag kände också, såsom.. Hanna, anela, heidi, cornelia, terese, amanda, ita.

Fick jobba en timme/ 1½ timme själv idag, men det gick helt ok! För Dz skulle öva inför en tävling imorgon, så hon gick tidigare. Men Malin var så jääääkla schysst så det gjorde inte mig någonting alls! 


Köpt idag:

Mamma & pappa var typ i Lund idag (tror jag?) så dom köpte en riktigt fin virkad sjal till mig & 3 par örhängen! Sjalen var FEEETT fin, älskar den! Sjukt snygg!


Nej men nu måste jag dra, känns som om det här inlägg blev riktigt långt! :/

(hoppas det inte finns några stavfel, eftersom jag skrev rätt snabbt idag)

 

Av Sihena - 28 april 2011 18:27

Det var ngn som frågade vilken artist jag helst hade velat träffa.


Och topp 5 är.. :

Soulja Boy

Lil Wayne

Trey Songz

Rihanna

Nicki Minaj


  L VE


Av Sihena - 28 april 2011 18:15

Tänkte bara tipsa om den här fett grymma bloggen! Till alla er som är riktiga "mode-fans" (hahah) så finns det en super grym blogg. Klicka HÄÄÄÄÄÄR för att komma till bloggen.. ;) Hon kommer med tips inför sommaren o.s.v

Hon har som sagt riktigt snygg stil! BBBBÄST!

 

Av Sihena - 28 april 2011 17:48

Av Sihena - 28 april 2011 16:42

Hej! Hemma från prao'n för ett tag sen. Fanns inte så mycket o göra idag, så vi fick gå hem tidigare! Det var en riktigt skön & rolig dag idag! Vi fick bl.a testa göra kaffe & testa stå i kassan. Men alltså dom hjälpte oss, jag menar.. hur fan ska vi kunna en apparats funktioner efter att bara kollat på maskinen i typ 5 min. (?!)

Aja, har fått några skrapsår på armen, eftersom vi fick 3/4 stora lass med leverans idag, så vi fixade det. Har ätit feeett mycket idag. hahah så jävla mätt alltså. Har druckit en massa, ätit kladdkaka, stor chokladboll, cuppcakes, stor macka. Så jäääkla gott! Annars har jag väl inte hunnit göra sååå mycket. Är riktigt trött iaf, även fast jag inte gjort så mycket! Är så himla sugen på ngt sött (även fast jag inte ätit något annat än söta saker idag) .. får se om jag orkar gå ner till kiosken. men dom tar i kort under 100kr, så får se om jag har lite pengar ute från igår! :)

  min snygga & stilrena earcuff :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D

Av Sihena - 27 april 2011 19:47

tjenix, kollar nu på tv. Självaste favorit programet såklart - 2½men.

Märkte att ni som röstat på omröstningen ville ha fler inlägg, samt dagens outfit. Men eftersom vi inte har någon skola, utan prao nu och vi att vi får kläder av praoplatsen, så tar jag inte på mig ngt "speciellt" eftersom jag ändå bytar om när jag kommer dit, har alltid bara ett linne & tjocktröja. Men efter det, så kommer mina outfits upp oftare! Det lovar jag!  Men nu tog jag på mig ett riktigt sött plagg eftersom jag var ute innan! :)

         btw, jag har blivit brun! Eller iaf brunare än innan! Har fått en tydlig linje!

SOO HAPPY!

Av Sihena - 27 april 2011 16:47

 Hejsan svejsan, fick sluta tidigare från jobbet idag. Slutar igentligen 4, men vi fick gå redan 2. Eftersom vi hade gjort allt bra & snabbt, så vi var färdiga tidigt. :)

Idag,  gjorde vi inte så himla mycket. Mest lägga in disken, torka, tvätta bord (vilket vi igentligen endast gjorde 1 gång) och göra mackor. Annars finns det inget annat o göra, eller jo! Gå o köpa mjölk. haha. Våran handledare hade glömt beställa mjölk, så jag & dz går varje dag till CG och köper mjölk, idag köpte vi runt 30 liter mjölk. haha känns ju skämmig.. haha det kom fram en man till oss när vi va där och han bara "jasså? Är ni så törstiga?" hahah. och dz's påse höll på o gå isönder framför CG så vi fick "panik" haha, tänk så skämmigt om 12 liter mjölk rinner ut på gatan.. (vi höll ju bara 12 liter var andra gången,)

iaf, vi gjorde våra egna mackor idag också. Den här gången tog vi kesella ist för smör. Men fyyy vad äckligt det var. Alltså det var ingen bra blandning mellan kesella & ost.. och sedan varma mackan. fyfan. Men anyway, sedan stack jag till konditoriet & köpte prinsess bakelser till hela familjen, sedan stack jag till stugan, men dom va inte där, så jag stack hem igen! Sedan kom dom efter typ 5 minuter! Dom hade föresten köpt en ny jacka till mig :')

Nej, nu ska jag gå & göra cappucino och äta princess bakelsen. :'D



btw, ursäktar rkt mke att jag inte har svarat på dom nya kommentarerna. haha orkar inte just nu, men lovar att svara på dom, sedan godkänner jag dom, annars kommer jag inte veta vilka som jag har svarat på eller ej.. :/


 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards