Alla inlägg under april 2011

Av Sihena - 14 april 2011 21:04

87% av alla ungdomar röker & dricker!

Kopiera texten om du tar sporten före skiten


Av Sihena - 14 april 2011 18:47

Om ni inte ser vad det står:
Känner ni inte igen Stifler? Den odrägliga antagonisten från "American Pie"-filmerna? SEANN WILLIAM SCOTT, nu 33, har på äldre dar övergett stekarstajlen till förmån för en lite tyngre, lite smutsigare grungelook.

Halva min värld rasade när jag läste detta. So not okay.  

Av Sihena - 14 april 2011 18:28

Av Sihena - 14 april 2011 17:41

Hejsa hoppsan, har precis ändrat min design, vilket jag gjorde på sådär 5 minuter.

HAHA en snabbis bara, men jag tyckte ändå den var rkt söt.

Så jag kmr behålla den här tills jag tröttnat på den, så som jag gjorde med den lila.

 

Av Sihena - 14 april 2011 15:53

Hejsan, kom hem för ett tag sen från skolan. Sån tur har vi ingen träning idag.

Men iaf, skolan var helt okej. Första rasten stack vi till netto så handlade jag 4 chokladmuffins & 3 "mer" - dricka (!!!)

Sedan fanns det 1) pyttipanna, 2) Pasta & köttbullar 3) soppa

på matan, så jag åt rätt mke idag, även fast jag valde maträtt 2 xd

Sedan var det inget speciellt. 1 dag kvar, sen har vi påsklov.

Sedan är det prao i 2 veckor. Fick våra lappar från praon idag, alltså

vilka tider vi ska gå dit, hur vi får mat, vilka tider vi slutar & samt

deras telefonnummer.Men jag hittar inte min, tror jag har

tappat bort den, hope not. :|

Nejmen, anyway.

Ska kanske till donken med ajla & sara snart.

Får se om pappa kommer hem, för jag hade

tyvärr inga pengar på kortet.

Eller lite hade jag, men inte så det räcker med en stor maträtt

sen plus glass & kladdkaka. Eller vad det nu var vi skulle äta.

Eller jo, för er som vill antecka så var det xd



__________________


H&M's nya kollektion har kommit ut föresten,

SJUUUKT SNYGGA KLÄDER!

Vill fett gärna ha dom virkade shortsen & en annan rkt fin klänning..

från den nya kollektionen. Annars är det de som finns på min "önselista"

Märkte också att 3 saker hade gått ner på rea. Så det är fett me grymt!

 

Av Sihena - 13 april 2011 16:30

Sommar webbild.


Oh, 2 dagar tills påsklovet.

Sedan är det

59 dagar, 7 timmar, 22 minuter och 27 sekunder kvar till sommarlovet!


Av Sihena - 13 april 2011 14:40

Hejsan svejsan.

Kom precis hem från skolan, hade onsdagsarbete idag.

Skolan var riktigt tråkig idag, nolife.-.-

Första passet hade alla i vår klass OlP N2, eftersom vi

har missat grunderna på matte, eftersom vi har bytat lärare skit ofta.

Så därför tyckte våra lärare att vi skulle ta extra matte 1 gång i veckan.

Sedan valde jag no, hos jonas. Vilket vi ska ha förhör på, på

fredag. Imorgon har vi svenska prov. Så dom 2 sista passen valde jag svenska,

hos SaB eftersom hon är rkt bra & förklarar bra.

Nu är jag iaf hemma, ska snart till träningen!


Vill bara påpeka att vi mamma&pappa är världens bääääästa! :'D

 




Av Sihena - 12 april 2011 22:08

Kliv ner för stegen
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
Duktig slav, nu kan du gå upp igen♥



haha i got you.. ;)

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards