Alla inlägg den 25 april 2011

Av Sihena - 25 april 2011 16:50

Hejsan hallojsan, sitter nu i varandan i stugan. Solade innan idag både i balkongen,hemma, och i tradgarden här i stugan. Het faktiskt fått lite färg :) Här också precis grillat korv, hamburgare o ngt annat kott.Här förresten också fått ett par nya skor av mami o papi; dom e rkt snygga!Tänkte visa en bild på dom men det funkar inte o lägga upp bilder :(

Av Sihena - 25 april 2011 03:51

alltså vaknade för en liten stund sedan.

Klockan är strax 4 på morgonen, och vi har precis

kollat färdig en annan film, kmr inte ihåg

riktigt vad den hette, men den var super gullig! :')
Nejmen, innan det. Så vaknade jag av att det kliade i hela kroppen, eftersom

i stugan så kastade itta skit mke gräs på mig, och där

fanns säkert någon äcklig insekt eller något. iaf-

Sedan såg jag en riktigt fet fjäril (eller så var det ngt annat)

så jag sprang ut och blev assssssrädd :(

nejmen, flyttade mina "sovsaker" till storarummet, så nu

ska jag sova här. Ska kolla en film som går

på tv nu, s¨antagligen så somnar jag strax.

föresten- gick tillbaka till mitt rum senare, och så hittade jag också

en silverfisk (sååååååå äckligt)

aja, hejdå!

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards