Alla inlägg den 5 april 2011

Av Sihena - 5 april 2011 21:39

Föresten, påväg till träningen med shkurte träffade vi renara & cornelia.
Vi ska förmodligen på bio på helgen i helsingborg och kolla på SUCKER PUNCH, med dom & valentina och shkurte då också! :')

woooho. den verkar bra, hoppas den är det också!

 

  En bild på dom & caroline. :)

söööta eller hur? :)

Från höger : Cornelina, Valentina, Renara &&& Caroline.

Av Sihena - 5 april 2011 21:31

Hallå, kom precis hem från träningen.

Slutade igentligen 8 och klockan är halv 10 nu.

Men vår "tränare" förlängde passet en timme, sen skulle

vi följa egzona, sen till den andra egzona.

Sen följde vi amela, men

vi pratade med amela i hundra år. hahah

sen följde vi shkurte hem.

Sen nu äntligen är jag hemma. wooho.

hahah, nejmen, tjejerna var riktigt snälla & så. Började

prata med dom flesta helt från början. :')

Men det var verkligen en jobbig träning.

Har inte tränat på typ 5 månader eller ngt,

för laget stängde ner den.

Så nu har dom börjat igen, och direkt 1träningen

skulle vi stå i 90 grader i 5 minuter.

Och springa 20-30 varv (hur många va det? )

Och maaaaaassa mer skit jobbiga saker.

Sen sista spelade vi match.

Aja, det var kul iaf. Nu måste jag dra o få i

mig någon näring eller vad man säger?

haha. Ska passa på o smörja in mina ben

i voltaren också. Har MEEEEGA ont, majgash. :<

 


Av Sihena - 5 april 2011 17:28

Hejsan, nu ska ni få uppdaterat med lite nya låtar, för jag får ibland panik på folk som leker nya med typ 2 års gamla låtar. Dessa är lix dom absolut senaste i hiphop-världen. Hope you like it. Föresten, jag har slutat uppdatera min musikblogg, så det är lönt om ni ens går in där? :o



Rick Ross ft. Lil Wayne – 9 Piece Remix (CDQ) (Very Hot)

Mobb Deep ft. Nas – Dog Shit (Prod By Alchemist And Havoc) (Very Hot)

Meek Mill ft. Rick Ross – Tupac Back (No Tags) (Very Hot)

David Guetta ft. Nicki Minaj , Flo Rida – Where Dem Girls At (Very Hot)

Keyshia Cole ft. Nicki Minaj , Gucci Mane – I Ain’t Thru Remix (Very Hot)

Lil Wayne ft. Gudda Gudda – Thats What They Call (Very Hot)

Busta Rhymes ft. Yummy – Always Love Thy Family (Very Hot)

Bow Wow ft. Lil B – Loaded Like A Full Clip (Very Hot)

J Futuristic feat. Soulja Boy & Roscoe Dash – Throwing Stacks (Prod By K.E.) (Very Hot)

Gucci Mane ft. Waka Flocka – Young Nigga (Hot)

Vado – Motivated (Hot)

Sean Cross ft. Swizz Beatz – Ready Ready (Hot)

N.O.R.E – Yonkers Freestyle Bottles Go Bang (Hot)

Nick Cannon ft. Talib Kweli – Role Model (Hot)

Marvel Inc. ft Cliff Savage – Basketball Sex (Jerkin Song)

Young Sam ft. Icez – Blue Monsta (Jerkin Song)


 

Av Sihena - 5 april 2011 16:23

  mörkblå stickad magtröja - NY-er

Rosa linne/topp under - GT

Jeans - Bikbok.

Skor - stadium.


Dagens har jag unte hunnit fota, orkar inte. Men hade på mig gråa tjocka leggings, över det ett par korta svara shorts, & brunt skärp, Sedan en vit blus instoppad i shortsen. Ett rkt fint halsband. & sen kofta till det. & några ringar.

HAHA fin förklaring. -ohyes.

Av Sihena - 5 april 2011 16:06

  Hur faaaaaan kan jag vara på 2 ställen på 1 sekund? maybe its cuz im faast? :'D

Av Sihena - 5 april 2011 15:53

  En riktigt mongo bild ifrån igår.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards