Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sihena - 4 april 2011 21:57

alltså gud, några av ni läsare är skit skämmiga, alltså varför ändrar ni namn hela tiden men med samma ip- adress typ :clara, sara, natalie o.s.v.,, alltså ni vet att jag hur lätt som helst kan hitta er ip-adress o.s.v?


iaf, dagen idag har varit RIKTIGT grym.

Har gjort en sak, som är väldigt speciellt.

Vilket jag kommer ha

nytta av i hela mitt liv. Det var sååå grymt. 

*****ng

WOOOOOHO :D

i'm sooooo happy!

damn.

hahah, iaf. Nu ska jag dra o äta lite

tacos, vilket jag precis

gjort, fast är nte mätt än x)


Och för er som inte tror det

med "synska"...

tro inte då? Ser det verkligen ut som om jag bryr mig?

noshit, hahah söta ni är.

Jag skiter väl i om ni tror att jag ljuger eller ej?

Varför skulle jkag lix ljuga för mig själv? det här är

ändå min "öppna dagbok"


Har flera bilder jag & min syster har tagit, alltså

dom är nytagna, så ni inte får

gamla jävla bilder hela tiden

det är fett tråkigt, jag vet.

Och jag hade "backslick-uppsatthår" hahah

palla puffa till det.

Puss mina dåliga "hon märker inte att det är jag"

(till er som ändrar namn hela tiden, i got you ip-adress)

mhahha ;)

 

Av Sihena - 4 april 2011 21:48

Jo, innan så berättade jag till Sara att jag var synsk, och det är faktiskt sant!

Jag kan se änglar & sånt. Jag kan även se in i framtiden ibland. Typ ibland när jag går i en koridor eller ngt, så säger jag för mig själv. "sakta ner nu, annars kommer bara något hända" men jag trodde bara jag typ inbildade mig, så jg typ gick in i en kille & skadade handen. Och en annan gång när jag var ute med syleme, så skulle vi gå över gatan, så tänkte jag samma sak, att något dåligt kommer hända inom några minuter med syleme, och just när syleme går över kommer det en man som var 10 cm ifråna att köra på henne.Har även tänkt på en sak, och så händer det i framtiden, (alltså att jag kan se i framtiden) Jo, har även sett änglar också ju.. eller spöken, eller what ever kalla det var ni vill. Hände mig senast igår när jag var ensam hemma. Och första gången (som jag minns) hände i sommras när vi gick förbi lasarettet, så såg jag en man som började vinka mot mig, och då blev jag lite rädd opch frågade min syster om hon såg någon person där, så sneade hon typ mig och bara," va, nej? "

Mne jag såg fortfarande den. Iaf, min bror är också lite synsk... när jag var liten så gick jag bort ifrån mina föräldrar, och kom bort i ett stort Köpcenter, typ som entren. Så märkte dom sen att jag var borta, om mamma fick typ panik eftersom jag bara var några få år. typ 2-3 kanske? Sedan sa min bror vilken väg hon skulle ta för att hitta mig, och min bror var bara 4 år typ. Så hittade då dom mig efter typ en stund. Min mamma är också lite synsk, hon hittar saker, vet saker som kommer hända & kan även se änglar också. Ja, det är lite konstigt, men det är bara vi 3 i vår familj. Jag har också kollat, och vi räknar som en del synska, fett va? :D

 

Av Sihena - 4 april 2011 21:33

annie

Måndag 4 april 19:10

dum fråga kanske men:S..

nu när sommaren har kommit så brukar man ju köpe solglasögon=p

har du ett par?..varifrån köpte du dem?


IP- 213.112.100.18


Svar:

Hejsan annie eller vad du

nu heter. :')

hahah, ja det har jag. Har ett par

wb Ray ban lila solglasögon, ett par pilot & ett par andra

vanliga runda, svarta. Det är dom 3 jag oftast använder.
Pilotglasögonen är ifrån h&m , lika så är

dom runda & "vanliga".. och dom

wb ray ban köpte jag på en marknad här i landskrona. :)



Av Sihena - 4 april 2011 17:15

Kom nyss hem från skolan, slutade tidigare, men vi stack o handlade, sen plus tandläkaren. Så nu är jag äntligen hemma. Vi köpte tacos mat & så, för pappa undrade vad vi ville äta, så sa vi att vi ville ha det. Men när vi kom hem så hade mamma redan gjort ris & kyckling. Har typ inget speciellt nytt o berätta för tillfället. Det är riktigt fint väder, och jag ska nog börja cykla till skolan imorgon.

Oj just det, en sara trög sak skrämde sönder mig idag på matten. Jag återkommer med det i nästa inlägg. "puss."

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards