Alla inlägg den 9 april 2011

Av Sihena - 9 april 2011 21:00

Nu ska jag kolla på ngn bra film och käka goooottt.

Och crap, blev sugen på mackor med nutella på.

Ska se om vi har..

3min senare

woooho, klart vi har, min bror är alltid sån

som köper det stora paketet.

mums, och ett glas kall mjölk.

Men passande, eftersom jag precis åt en hel paket

med popcorn själv.

Nejmen, nu måste jag dra. Har btw köpt 2 nya läppstift

för ett tag sen, men glömt visa.

Dom har rkt fina färger, letade först efter

ett riktigt rött, men hittade inte just den röda

nyansen jag letade efter, så valde 2 helt andra

färger, så jag får fortsätta leta efter den röda jag vill

ha.

  Nikon d90 - oredigerad'

En bild min syster tog för typ ngn dag sen, fett äcklig.

Av Sihena - 9 april 2011 17:47

Hejsan, kom precis hem fråm helsingborg. Vi blev "bortbjudna" på frukost hos yllzon & agon. Rkt gott. Sen efter ett tag stack vi till väla. Fick med mig ett par riktigt snygga svarta byxor också! :)

Så nu är en sak från "önskelistan" jag gjorde tidigare i bloggen avbockad.

vann föresten en länkning på en super bra blogg, där det var en tävling & hitta 5 fel. Och jag hittade de!Så kul för er nya som har hittat hit. :')

 

Av Sihena - 9 april 2011 17:36

henny+

Lördag 9 april 12:59

Varför svarar du alltid att svar finns på bloggen det äe väldigt störande


Svar:

Hejsan Örnsköldsvikare!

Alltså det är mest för er skull. Eftersom om

du ställer en fråga måste du komma tillbaka hela tiden

och klicka dig in på en massa innan du kan

hitta ett svar, svaret kan även komma upp

ngn vecka/månad efter om jagh inte orkar svara på snabbt.

Så därför är det så mycket lättare för både mig

och er som frågar. Ni hittar lix svaret så snabbt ni klickar er in här. Men ifall det är störande så svarar jag väl inte lika mer i bloggen. Eller vad säger ni andra?


 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards