Alla inlägg den 3 april 2011

Av Sihena - 3 april 2011 22:16

.....a

Söndag 3 april 15:56

Hur många läsare har du varje dag?


svar:

Jag har allt mellan 0-100. Jag har en gång

kommit upp till 200 läsare per dag.

Är rätt tacksam över de, och tack söta ni som

besöker den här bloggen!

puss på er.

Av Sihena - 3 april 2011 22:12

carro

Söndag 3 april 21:01

hur lång är du och hur mycket väger du?:)

skulle vara jävligt glad för ett svar!!

din blogg borde heta..sötajag.se;)
UNDERBAR!!


svar:

Hejsan Carro!

Jag är rätt lång, är 173. Och min vikt vill

jag helst inte berätta. Men väger 50+,

så jag är på något runt 50.

Det är lungt, jag svarar på allting! :*
hahah, nej vad sött! Du är allt för gullig.

alltså ni gör min dag, mina små gullungar.

tuuusen tack.

xoxo

Av Sihena - 3 april 2011 20:55

 Nej nu ska jag äntligen lämna ifrån mig datorn.

Det är nämligen för den bästa & grymaste filmen

ska börja, gissa vilken? -JOO TAKEN! :'D

Den är sååå grym. Och den börjar om 3 minuter

på 4an, för er som vill kolla!

Nej nu måste jag dra, så jag hinner

göra popcorn eller ta fram något

annat gott.

puss

 

Av Sihena - 3 april 2011 20:10

hallåja, har glömt berätta att jag har fått en ur snygg bustier av

   min syster, och den kommer användas riktigt flitigt i sommar.

En svart med "diamanter" på. Den är faktiskt rkt snygg! haha försökte

googla det för att visa er som inte vet vad det är. Men det kom

bara sånna anorlunda bustier, jag fick en sån som

man brukar ha under "sport-linnen" eller vad det heter,

ni vet sån med låga armar. Ja, jag orkar inte förklara mer.

Fick idag även en vit spring tröja från team sportia. haha och

jag som inte kom med till väla, borde ha gjort det. Eftersom

mina päron sa att det fanns riktigt snygga jeans. :'D

Men ska nog dit snart. Får mina pengar snart också.WOOOHO

Fast aldra först på min "köp lista" är ett par inlines.

och sen massa mer.

Av Sihena - 3 april 2011 15:46

aaamanda

Söndag 3 april 15:43

oh, jag älskar din blogg! underbar.se , och inte tala om på hur jävla söt du är? :$
iaf, tänkte fråga hur mycket kläder du har och så, eftersom jag älskar dina kläder & din klädstil!
kraaaaaaaamar / amanda :*


svar:

aw, tack söta du! Uppskattar det riktigt mycket! :')
haha, sånna här kommentarer gör verkligen min dag.

tacktacktack sötis.
och jag har verkligen hur mycket kläder

som helst, använder dock inte allting, så

det är bara i min garderob och tar plats

min mamma brukar oftast säga
"akta dig så din garderob inte spricker snart"

hahah sötis då, antagligen eftersom

hon också tycker så.

men jag orkar verkligen inte räkna alltihop nu

men får väl ta och göra det någon

gång & ta bild eller något enklare, får se

hur jag gör. men lovar att du

får svar på din fråga

kramar.


 

dom goda munkarna från coop forum, lööööve.

ska ta o äta ngt gott nu, wiiie.


Av Sihena - 3 april 2011 15:27

Hejsan, har rkt huvudvärk. Min bror o dom stack till väla nyss.

Och jag ska nog ta och fixa till mitt rum.

Det har blivit värsta stökigt.

Har inte orkat gå ut på hela dagen idag, så stannat hemma.

Fast jag va typ i balkongen innan, men sen började det regna.

Men har lästa att nästa vecka ska det vara varmt.

dessutom var det +16 grader igår kväll runt 6-7 tiden :o

eller jag kollade nyss igen, tror faktiskt inte det kommer bli så varmt.

Aja, har suttit vid datorn och gjort lite business. hahah.

Har fixat lite samarbetande & pratat med olika och så.

Föresten, jag får läsare ifrån bloglovin och tryckte mig vidare och det var nämligen

en suite där min blogg var med, även fast jag inte

anmält mig eller någonting (?)

Någon som vet hur det funkar, så skriv gärna.

Och jag får fortfarande läsare från blogg.se's första sida.

hahah, kul ju, men hur fan då?


Hur det ska se ut dom närmaste veckorna här hos oss.

 

Av Sihena - 3 april 2011 11:21

helt jävla grym, men videon är rätt gammal & flera av er har säkert redan sett den, så som jag! (;




hahaha nää vad söt. :')




'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards