Direktlänk till inlägg 3 april 2011

svar på kommentar'

Av Sihena - 3 april 2011 15:46

aaamanda

Söndag 3 april 15:43

oh, jag älskar din blogg! underbar.se , och inte tala om på hur jävla söt du är? :$
iaf, tänkte fråga hur mycket kläder du har och så, eftersom jag älskar dina kläder & din klädstil!
kraaaaaaaamar / amanda :*


svar:

aw, tack söta du! Uppskattar det riktigt mycket! :')
haha, sånna här kommentarer gör verkligen min dag.

tacktacktack sötis.
och jag har verkligen hur mycket kläder

som helst, använder dock inte allting, så

det är bara i min garderob och tar plats

min mamma brukar oftast säga
"akta dig så din garderob inte spricker snart"

hahah sötis då, antagligen eftersom

hon också tycker så.

men jag orkar verkligen inte räkna alltihop nu

men får väl ta och göra det någon

gång & ta bild eller något enklare, får se

hur jag gör. men lovar att du

får svar på din fråga

kramar.


 

dom goda munkarna från coop forum, lööööve.

ska ta o äta ngt gott nu, wiiie.


 
 
sannalitens.blogg.se

sannalitens.blogg.se

3 april 2011 18:36

Svar: Okej okej :) Vart bor du någonstans?

Kramar, Sannalitens.blogg.se

http://sannalitens.blogg.se

 
Alexandra

Alexandra

3 april 2011 19:54


sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

http://vadfanskajagheta.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards