Alla inlägg den 6 april 2011

Av Sihena - 6 april 2011 20:26

Hejsan, har precis pluggat sönder mig själv. Ändå kan jag inte 6 punkter

av 22.. men ändå bra, hittils, ska plugga mer snart igen, kände bara att jag behövde ta en paus. Och sån tur att jag har mina bästa föräldrar, dom hade köpt glass till mig, och en chokladhare & marabou ++ min favo frukt - cleeementin.

så dom kom o lämnade de till mig när jag pluggade, men har inte ätit någonting sen klockan 12. För det var då vi åt mat i skolan, sen så stack jag till tandläkaren & fick inte äta innan min bedövnings känsla går bort, och hon sa att den oftast går bort efter 2 timmar. Men min höll tills 8. Alltså 5 timmar. Så jag vågade inte äta ngt, var rätt att jag skulle bita mig själv hårt (och inte känna eftersom jag hade bedövning).

Så jag lät bli, men nu är det bra igen. Har fortfarande extrem huvudvärk, har ni också det efter att ni fått bedövnings spruta? jag kanske är svag mot det eller något.. ?

Har föresten fortfarande ont i kinden, när jag typ lägger mig ner så får jag skit ont, har typ ff känsel ifrån bedövningen, alltså, vad fan är det här för ngt?

aja, hon fixade tanden snabbt iaf, tog mindre än 10 minuter sen fick jag gå hem!


Nu måste jag rusa o plugga lite mer.

  Jag & lovisa i lund, skulle igentligen till helsingborg, men vi tog fel tåg.

Av Sihena - 6 april 2011 18:00

  Hade ingenting o göra, även fast jag måste plugga.

Men gjorde en ny önskelista, något jag förmodligen kommer köpa när jag får

mina pengar.

Av Sihena - 6 april 2011 15:24

Hejsan svejsan, var precis hos tandläkaren, fixade en tand

Det gjorde fett ont eftersom hon tog in sprutan (bedövningen) först,

sedan drog ut den lite, sen drog in igen, så det gjorde skit

mycket. Men nu har jag "fläsklätt+kind" , eller det känns som det.

Så jag ska inte träna idag, för bedövningen kommer

hålla i några timmar, plus att jag inte får dricka & äta, så

jag kan inte träna idag. :(

Så jag ska plugga istället till so-provet imorgon.

:'D

  spöööke.


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards